13. 3. 2013

1. Nail art

Přeji krásné středeční ráno čtenářky moje :) Při včerejší večerní nudě jsem si sedla ke stolku a přemýšlela co  bych mohla dělat. Stačil mi jeden pohled na nehty a už jsem věděla. Ta celistvá růžová barva mě nebaví, pomyslela jsem si a tak jsem čapla odlakovač, kosmetickou taštičku s laky na nehty a moje tvořivá fantazie mohla začít. Jelikož už bylo celkem pozdě, tak jsem si nechtěla moc zasmradit pokoj :D ... tak jsem zvolila NEJLEHČÍ ale přeci jen krásný styl ...
Potřebovala jsem k tom  2 laky. Růžový a průhledný


Nepoužívala jsem žádnou šablonu, jen jsem vzala růžový štětec a natřela na nehet pásek a takhle jsem postupovala u každého. Poté co mi to proschlo, vzala jsem ten průhledný ( on vypadá že je takový sloní barvy, ale doopravdy tomu tak není) a přetřela celý nehet :) A nehty byly hotové... 



Už jste si některá takovéhle nehty dělala? Které druhy nehtů se Vám líbí? Preferujete gelové nehty? 

13 komentářů:

  1. Takhle přírodně vyzdobené nehty jsou nejlepší, ale na ty gelové spolu zase někdy zajdeme:**

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné!:)Jsi šikovná, mě tohle bez šablony nikdy nejde:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :))) chce to hlavně trpělivost,některý nehet jsem dělala třeba 4x než se mi to povedlo :D

      Vymazat
  3. Moc hezké, v jednoduchosti je krása :)
    Já byla na gelovkách jen jednou, ale můžu říct, že mi to úplně stačilo. Nikdy v životě jsem neměla zničenější nehty, takže už nikdy více!

    www.candy-in-my-pocket.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla prozatím také jen jednou na gelovkách, ze začátku to vypadalo docela dobře když jsem je sundala ale za pár dní?! Hrůza děs :/ ale pořád mě to táhne si je udělat :X

      Děkuji moc :)

      Mimochodem vidím že s blogováním začínáš ale máš ho moc pěkný, přidala jsem si tě ;*

      Vymazat
  4. Moc pěkné, já bych to bez šablonky takhle pěkně nedokázala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :))) Také jsem si to nejdřív myslela, ale chce to trpělivost :)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. To máš naprostou pravdu, navíc se hodí ke každé příležitosti .)))

      Vymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥