BOURJOIS




Po dlouhém rozmýšlení o čem bych se tu zmínila jsem si vybrala pro začátek francouzskou kosmetiku BOURJOIS. Začnu tedy psát o prvním ze tří make-upu a ten je >>>>>>>>>>>>>>


FLOWER PERFECTION.  Prozatím s ním nemám větší zkušenosti, než jen ze vzorečku, ale určitě o jeho koupi popřemýšlím. Tento make-up slibuje vyhlazení pleti, zajištění mladiství a svěží vzhled po 16h. Podle mě rozhodně krásně sjednocuje tón tváře, pleť je krásně hladká a nezanechává maz!
cena :  cena se pohybuje ohledně odstínu, vypisovat Vám to tu nebudu a raději se koukněte ZDE , kde tento make-up můžete také pořídit. :o))
balení :  Pro lehčí a kvalitnější nanášení, aplikaci, je pomocnice kvalitní houbička! (ač se zdá malinká, je to lepší, než nanášet jen tak prsty...
moje hodnocení :  Nebudu se tu zbytečně rozplývat nad tímto produktem, jelikož jak už jsem psala, měla jsem pouze vzoreček. Ale i tak je to podle mě jeden z nejúžasnějších make-upů! Proto hodnotím velmi pozitivně 10/10




další produkt od této francouzské kosmetiky o kterém se zmíním je další make-up >>>>>>>>>>>>>>>

BIO DÉTOX. S tímhle také větší zkušenost než jen se vzorečkem také nemám, podobně jako u předešlého má stejné účinky. Tento avšak má 98,8% přírodních složek, má super krycí vlastnosti bez efektu masky! Opět vydrží celý den. Obsahuje aktivní látku a tou je přírodní chlorofyl a ten působí proti znečištění.
cena : cena se pohybuje okolo 350,- Podle mě ta cena je perfektní, jelikož tomuto make-upu nic nechybí! :)
moje hodnocení : Tak tenhle ten zkrášlovač jsem měla pouze 2x na sobě, avšak barvu pleti jsem neměla  po čase sjednocenou, ale to nedávám za chybu tomuhle prostředku, ale spíš, že jsem měla použít nějakou bázi aby vydržel a vypal lépe. Ale i přesto hodnotím 9/10


✩ A do třetice všeho dobrého! ✩


1 2 3 PERFECT: Tak o tomhle make-upu můžu konečně říct, že jsem měla celý celičký balení! :D hih...
Je to prostě pro ty, kteří chtějí mít pleť bez chybičky! Kruhy pod očima po velkém flámu pomocí tohoto kouzelnému prostředku jsou TABU! :) Bourjois, expert na barvy, vložil veškeré své know-how, obsahující 3 kouzelné barvičky pro dokonalou pleť.


3 kouzelné  barvy : 
-speciální žluté pigmenty-krycí, zklidňující efekt ( proti tmavým kruhům )
-speciální projasňující fialové pigmenty-pro šťavnatý vzhled a rozjasnění pleti
-speciální zelené pigmenty-proti nežádoucím červeným žilkám
Výhody: neucpává póry, hedvábně jemná textura, středně krycí, nechává pokožku dýchat, bojuje proti lesku

Cena : Tak tento kouzelný make-up stojí kolem 360,-
Moje hodnocení :  Určitě už všichni tušíte jak budu tento produkt hodnotit, je fakt bezvadný, nemohu si ho vynachválit, avšak jedna chybička našla, jelikož není až tak moc krycí, tak když se mi objeví nějaký ten pupínek, tak ho moc nezakryje, ale od čeho máme kontury?! :))) Proto musím hodnotit 10/10 holky fakt stojí za to :)
  

Žádné komentáře

Děkuji za Vaše komentáře! ♥