Cannabis kondicionér

Krásný pátek slečny! :) Včera mi konečně přišla objednávka z http://www.cannabiscosmetics.cz. Objednávala jsem si bezoplachový kondicionér CANNABIS, ale mě to přijde spíš jako takový olejíček. Ze začátku jsem byla zklamaná z vůně, protože je taková štiplavá, řekla bych. No a tak jsem ho hned po umytí vlasů použila, vůně mě pořád odrazovala, ale po uschnutí vlasů, žádný zápach z vlasů, nic, ba i naopak taková zajímavá vůně. Vlasy nebyly rozlítané, rozčepířené, takové krásné na pohled a to jsem ho teprve měla poprvé!


 Pro Vaši krásu a zdraví. S Cannabis a s Keratinem proti proudu času. Ochrana, výživa, regenerace-přírodní silou. Šetrný k Vám i k přírodě. Žádný jiný přípravek nemá složení jako vlasový sprej Cannabis.
Popis:  Bezoplachový kondicionér Cannabis je elegantní, moderní prostředek pro regeneraci, výživu a modelaci vlasů. Obsahuje hojivý a regenerační extrakt z Cannabis, panthenol a vlasy ''opravující'' keratin. Pro zahuštění vlasového porostu se tradičně používá přidaná kyselina azelaová. Obsahuje bezoplachový kondicionér pro snadné rozčesávání a úpravu vlasů. Upraví pH do fyziologické úrovně.

Použití:  Na vlhké, ručníkem vysušené vlasy po umytí nastříkejte přiměřené množství prostředku a rukama promněte. Neoplachujte a dále upravte běžným způsobem. Pravidelným používáním docílíte krásných, lesklých a hladkých vlasů, zpevněných a bez třepení konečků. Použitá konzervační složka se po aplikaci do několika minut zcela odpaří.


Cena:  Za balení 260ml zapaltíte 71,- a objednat si můžete zde.

Hodnocení: Jak už jsem psala na úvod. Příjemná vůně po uschnutí vlasů a krásný vzhled, tento kondicionér budu pravidelně používat a čekám jen samé lepší a lepší výsledky. Nevím jestli bodovat když ho mám teprve opravdu krátce, ale tak za necelý měsíc Vám dám ještě přesně vědět ..))))
Máte s tímto kondicionérem zkušenost? :)


11 komentářů

  1. a který přesně druhý? používám tam čtyři, odkazuj mě na určitou minutu prosím :-))
    tenhle kondicionér vypadá super!

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám Bione kosmetiku ráda a chtěla bych zase něco novýho vyzkoušet, tak děkuju za tip :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá úžasně a navíc za skvělou cenu! Musím ho mít! ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. S Bione kosmetikou ještě zkušenost nemám, ale tenhle kondicionér vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám skúsenosť jedine s cannabis sérom na opary,zimnice a také veci a to je skvelé..neviem ale či to vyrába tá istá firma :)ďakujem za tip,neznášam oplachovacie veci..teda nie že neznášam..len sa mi to proste nechce oplachovať :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak minimálně je to zajímavý :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Na ty naše vlásky se kočko hodí každý pomocník že ? :D:*

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezká recenze Nikolko :) zatím s ním žádnou zkušenost nemám. Jsem novým čtenářem, moc se mi tu u tebe líbí ;)

    OdpovědětVymazat
  9. A když je olejíčkový, nemastí vlásky? =) Já teď už u jedné blogerky našla tip na snad vyživující přípravek, ale tohle si také poznamenám, žalostně vlasy křičí, že potřebují víc péče =(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥