12. 3. 2013

○ Celulitida ○

Najednou si všimnete, že se vám na celých stehnech, zádech a vnitřní straně paží udělaly ''divné vrásky'' a začnete panikařit.... Touto nepříjemností trpí zejména ženy, ale i muži! I já :/// Obdivuji tu, která tu hnusnou celulitidu nemá, jestli některá toto čtete a nemáte jí tak mi napište do komentářů, protože chci vědět jak to děláte! :D ....
Tyto změny pásy vazivových tkání směřující k pokožce, které pokožku táhnou směrem dovnitř a zároveň přitom zdůrazňují tukové buňky...Celulitida je něco víc než tuková tkáň, je to směs kuliček tuku, odpadových látek a vody, která je uzavřena v pojivové tkáni...



ZBAVTE SE NADBYTEČNÝCH KIL= Protože tuk je hlavním faktorem změn, které nazýváme celulitida, má zásadní význam při vzniku těchto změn nadváha. Návrat ke správné váze by měl probíhat postupně. Jen tak budeme mít naději, že ztráta nadbytečných kil bude znamenat ztrátu oněch přebytečných kuliček.. Je zapotřebí obohatit svůj jídelníček ovocem a zeleninou a pít co nejvíce vody..

RELAXAČNÍ KOUPELE= Podobnou roli má i odpočinek. Nelitujte času strávené koupelí ( můžete si jí připravit i v pohodlí vašeho domova když přidáte hrst mořské soli)

POMOZTE ORGANISMU= Pijte hodně vody, denně alespoň 6 až 8 sklenic.
                                              Používejte méně soli- zadržuje totiž v organismu vodu a posiluje kožní změny.
                                              Nepijte kávu a nekuřte..mají vliv na zúžení cév
                                              Pravidelně si masírujte pokožku měkkým kartáčkem- krouživými pohyby

Cvik proti celulitidě
POSILOVÁNÍ SVALŮ

DETOXIKACE= K tomuto použijte čaje z kopřivy a nebo břízy.

KRÉMY PROTI CELULITIDĚ= Existuje řada takových to krému, ale který je nejlepší a fakt účinný?

STUDENÁ-HORKÁ SPRCHA= Střídejte studenou a horkou vodu, polévejte jimi partie, tím zlepšíte oběh.

LYMFATICKÁ DRENÁŽ 




Máte nějaké osvědčené rady jak s ní bojovat ? :))

6 komentářů:

  1. To je článek akorát pro mě :) Řekla jsem si, že do léta po ní nebude ani stopy, tak to jsem zvědavá :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti já si tohle říkám už od podzimu a zatím jsem nehla ani prstem :-D

      Vymazat
  2. Celulitidu zatím (zatím) nemám, ale ani tak nejsem nijak spokojená se stavem mých stehen... :D
    Člověk vždycky najde tisíc věcí, co vylepšovat.. všechno potom tak nějak souvisí se vším :D. Každopádně ti přeju hodně úspěchů v boji :) :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to tleskám :-) Já ji mám takovou, že když si to stehno zmáčknu tak ji takhle jediné vidím, tak aby se to nezhoršilo musím bojovat :-D A děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě tedy zatím ještě celulitida netrápí, ale rozhodně tvoje tipy využiju jako prevenci. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. Na celulitidu je fantastická sauna - kuži vyhladí i v případě, že je na stehnech podkožního tuku výrazně více, než by bylo vhodné. A funguje to celkem rychle, jen to chce dodržovat klasický postup s ochlazením v bazénku s ledovou vodou (ale tomu člověk přijde na chuť celkem rychle a ještě získá otužilost jako bonus).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥