12. 3. 2013

♛ Co dokáže řasenka od Rimmelu ♛

Chtěla bych vám představit řasenku od Rimeelu-Volume Flash Scandaleyes Extreme black. Dá se říci, že je to moje doposud první řasenka po které mám takové výrazně černé řasy, někdy ani nemusím používat linky jak mi tato řasenka krásně zvýrazní oči :))


Vypadá to že šilhám, doopravdy tomu tak není  ! :D
 ale jsem ráda že jsem si ty očka
nějak vůbec vyfotila :D



Můžete jí koupit >
kdekoliv v drogérii, já jí kupovala v DM kde měli akci k této řasence, takový dáreček a to odličovací vodičku taktéž od Rimmelu a musím říct že ta vodička byla dokonalá :)
I když mám radši umělé
 kartáčky
tento je skvělý
Tato řasenka obsahuje aktivní látky kolagen a keratin, kolagen dodá objem a keratin posílí a vyživí řasy.))

POPIS= Toužíte po dramatickém výrazu a maximálním objemu vašich řas? Pak je pro vás ideální řasenka Volume Flash Scanfaleyes. Nyní s větším obsahem černých pigmentů pro extrémně výraznou černou barvu.
VLASTNOSTI=
>Maxi skandální kartáček zachytí každou řasu zvlášť-> no nevim nevim, mě to docela slepuje některé ale nevadí :D
>Mimořádně smyslné řasy bez žmolků
>Zajišťuje nádherně vytvarované, plné a objemové řasy
>Třikrát více kolagenu a keratine
>Více černých pigmentů pro ještě výraznější nalíčení očí

CENA= Obvyklá cena je okolo 180,- 



Máte s touto řasenkou zkušenosti? :) Jaká je vaše nejoblíbenější? :)






21 komentářů:

  1. Zkušenost nemám, ale vypadá super :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  2. wow,tak to sú krásne riasy:)) pozerala som na ňu v drogérke ale nakoniec som si ju nezobrala..vidím že sa pre ňu asi vrátim:)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se pro ní vrať, dělá zázraky :)

      Vymazat
  3. tuhle mám a je naprosto úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá super :-)

    http://my-dream-lifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Teda to koukám, u mě úplně propadla a nevytvořila mi na těch řasách nic :D Tady je vidět, že každému sedne vážně něco jiného. Máš kukadla jako dvě zrcadla! :)*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi je tedy líto že u tebe nic, máš naprostou pravdu, každému sedne něco jiného.
      Jé to potěší, děkuji :)*

      Vymazat
  6. Řasenka vypadá dobře :). Já mám ráda skoro všechny řasenky, které rychle schnou a nelepí :D. A máš nádherné oči :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyto řasenky jsou nejlepší :)))) Moc děkuji :)

      Vymazat
  7. Dělá ti vážně krásné řasy, asi si pro ní taky do DM skočím, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii))) Určitě pro ní skoč je skvělá :)

      Vymazat
  8. Ty máš tak krásné oči!! :) jinak já mám nejradši od maybeline..taková menší, je světle růžová a má zelené víčko a pak tu všemu kupovanou, růžovou řasenku od miss sporty :) :D na tuhle si mě docela nalákala, asi ji zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  9. jo, jinak, jedna známější blogerka mi poradila, že je lepší si zrušit opisování kódu v komentářích, že to lidi otravuje a pak se jim to nechce moc psát :D no.. docela to štve, že musim prokazovat, že nejsem robot :D zrušíš to? tvůj blog se mi líbí, mám v plánu ti psát komentáře, ale tohle mě neba ty jo :D neber to nijak špatně Nikčo :) jen typ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za chválu k těm očím a blogu :) Chápu tě, mě to u ostatních blogů taky štve :D Zruším to určitě jo, ale jen nevím kde?:D Můžeš mi poradit ? :) :D

      Vymazat
    2. Tak jsem si s tím nějak pohrála.... takže jestli je to v nastavení komentářů toto > Zobrazit ověření pomocí slova
      Tak už jsem to změnila :P :))) Tak doufám, že je to správné

      Vymazat
  10. Téda, máš krásná očko :) A řasy jsou hezky natočené :)

    OdpovědětVymazat
  11. No teda tie ocka mas ale pekne!!!!! super,urcite vyskusam ;)

    OdpovědětVymazat
  12. tak to sú teda nebezpečné riasy!!!! :)
    Po tejto recenzii bude určite táto riasenka dlho vypredaná :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥