Co všechno umí čokoláda


Přeji krásnou neděli. Dneska budu psát o sladkém tématu a tou je ČOKOLÁDA. Určitě každá z nás jí zbožňuje, někdo naopak sladké nejí a těm tleskám, jelikož já se sladkostí nedokážu ubránit! :D Tak se pohodlně usaďte, uvařte si horkou čokoládu a rozbalte bonboniéru, právě nastává čas mlsání...

DOSTANE NÁS DO POHODY- Čokoláda vyvolává pocit blaha, euforie a nadšení, ano je tomu tak! Zvyšuje totiž v těle hladinu serotoninu a dopaminu, které nás dostávají do pohody, tlumí agresivitu a depresi.

FUNGUJE I VŮNĚ- Zázraky jsou nejen když si dáváte kostičky do pusy, podobné je to i s vůní. Vyzkoušejte to opravdu....Zavřete oči, přivoňte si ke kousku čokolády a do několika minutek budete parádně naladěná :)

RÁJ PRO PLEŤ- V čokoládě i kosmetice, která s ní pracuje, je spousta přírodní antioxydantů, vitamínu, minerálů a zdravých tuků. Díky koktejlku umí omladit, odplavit jedy z těla, vyživit a hydratovat. Zvlášť v zimě po ní naše tělo přímo volá! :)

 Teď vám napíši několik přípravků, které čokoládu obsahují ..


Čokoládový balzám na suchou pleť, zakoupit můžete zde




Sprchový gel a tělový krém-belgická čokoláda a  pomeranč, Dermacol, tu můžete koupit.






Čokoládový zázračný kelímek od ORIFLAMU.




Bio kokosový-čokoládový tělový krém, > tady 

No, je toho hrozně moc, a byla bych tu asi do zítřka než bych vám to všechno sepsala. Já prozatím žádné přípravky nemám, akorát čokoládovou pěnu do koupele, co jsem dostala od přítele k Vánocům a jsem za ní nesmírně ráda!




Je od značky Kneipp, a voda po ní je neskutečně čokoládová, příjemně voní, poté zanechává takovou příjemnou čokoládovou vůni :))))

Samozřejmě jsem i velký mlsoun v pojídání čokolády, vezmu si vždy jednu kostičku a za chvíli je po celé čokoládě, prostě jí jim jako chleba ! :D

A co vy? Taky máte mlsné jazýčky tak jako já?! :D Nebo snad máte nějaké zkušenosti s čokoládovou kosmetikou? :)))


A takhle vypadáá :D)

5 komentářů

Děkuji za Vaše komentáře! ♥