7. 3. 2013

Dermacol


Milé dámy! Dnes bych Vám chtěla představit, dva mé pomocníky pro každý den...

Perfect cleanser 3in1- snadno a rychle odstraní make-up, nečistoty z pleti a tonizuje. Gel obsahuje mořské hedvábí a extrakt z okurky s osvěžujícími a hydratačními účinky.
Balení- 100ml
Cena- 85,-
Moje hodnocení- moc jsem si od tohohle gelu neslibovala, ale po otevření mě okamžitě zaujala vůně. Hned když jsem si s ním obličej vyčistila měla jsem ho dokonale jemný, svěží a dokonale čistý. Používám ho každý den a můžu říci, že mě dokonce zbavil i některých černých teček! Proto hodnotím 10/10











-------------------------------------------------------------------------------


GOMMAGE CLEANSER- Čistící gel na obličej s australským čajovníkem a vyhlazujícími mikroperličkami! Zapomeňte na peeling, teď je tu gommage! Speciální čistící gel s mikroperličkami, který mají schopnost nabalovat na sebe odumřelé kožní buňky, vhodné používat každý den. Nedráždí pokožku ani nepoškozuje kožní film.Balení-100mlCena-105,-Moje hodnocení- Jako předešlí, taktéž používám každý den. Příjemně voní a mám po něm krásně hladký obličej. Někdy mi ale vadí, že ty mikroperličky se mi dostanou do očí a to je nepříjemné! Proto si myslím, že je dost důležitá opatrná aplikace...Jinak si ho nemůžu vynachválit.... 10/10

2 komentáře:

  1. Taky nemám co bych vytkla :-) Ale od Dermacolu mám ráda hlavně dekorativku :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano :) od Dermacolu mě nic prozatím nezklamalo :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥