12. 3. 2013

Hrátky na talíři

Přeji krásné úterý všem :) Jaké máte plány dnes? Dnes vám přináším nový článek do mého štítku *Inspirace do kuchyně, pro začátek jsem si vybrala pár fotek, které mě moc zaujali, takže až se dostanu k lince, některé vyzkouším, no posuďte samy, není to roztomilé? ^_^ 


Vánoce jsou už dávno za námi, ale nechme se předčasně inspirovat.:)



Naší milovanou osobu můžeme potěšit takovým to salátem 





Pro milovníky šunky ...




I pro ty nejmenší :)







15 komentářů:

  1. úžasné nápady :)bola by to škoda jesť

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, vypadá to moc úžasně na to aby se to snědlo :D :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Mě se strašně líbíí to s tou čokoládou :))

      Vymazat
  3. Mám ráda ty obrázka jídla jako je ten poslední :) Nikdy jsem nic takového nezkoušela, protože by to určitě nevypadalo tak skvěle,ale spíše naopak. Někdy bych ale chtěla zkusit jednihubky s malými rajčaty alá berušky :) Já i mamka máme rádi berušky, takže by to jako překvapení bylo hezké. Ten stromeček je taky moc hezký :) ale jak říkám, to bych určo nezvládla.
    Jinak u mě na blogu právě probíhá soutěž a ráda bych tě pozvala blogspot.cz/2013/03/soutez.html#comment-form a potěší mě, když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S beruškami by to nebyl špatný nápad :)

      Vymazat
  4. To s tou čokoládou jsem zkoušela a docela se povedlo. :)

    OdpovědětVymazat
  5. celkom zaujímavé tipy :)
    budem rada keď navštíviš môj blog petra-book.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Začala jsem tě sledovat, budu ráda když i ty BUDEŠ SLEDOVAT MĚ :)))

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Super nápady, určitě nějaký vyzkouším :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář, máš super blog, musela jsem tě začít sledovat :))))

      Vymazat
  8. Haha, tak ten posledný obrázok by som ja zjedla celý!:D
    nati

    OdpovědětVymazat
  9. Ja som uz z jedla robila kyticu,nechceli sme ale nakoniec sme ju zjedli :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥