29. 3. 2013

L´AMBRE - Moje první výhra v GA

Po zúčastnění GA na blogu http://fashiondiarybytereza.blogspot.cz/ jsem vyhrála pleťovou masku L´ambre! Jsem z ní šťastná, DĚKUJI a už nějakou konečně potřebuji. V pátek mi balíček došel přímo před dveře :) Po otevření jsem byla moc nadšená, protože balíček obsahoval tu slibovanou masku, 5 vzorečků, houbička a katalog!










Jestli budete chtít, udělám na tu masku recenzi ! :) Jakékoliv dotazy-> komentáře . Děkuji♥





15 komentářů:

  1. Tak to jseš dobrá, žes to dočetla až do konce! :D
    Gratuluji ti k výhře, mě se nikdy takhle nepoštěstilo ;P

    OdpovědětVymazat
  2. Tak takovou výhru bych si taky nechala líbit. ;-) Užij si radost z výhry a pak napiš, jak jsi s maskou spokojená.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k vyhre !!!:)))))
    Hezke:)
    Prijd me take navstivit budu rada :):

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  4. Grattulujem ... Určite sprav recenziu ;)

    OdpovědětVymazat
  5. super výhra gratulujem aj som ešte nikdy nič nevyhrala :)

    OdpovědětVymazat
  6. gratulujem k vyhre, som zvedava ako budes spokojna, takze sa tesim na recenziu:)

    OdpovědětVymazat
  7. To vyzerá skvele! Výhra vždy poteší, aj mne sa to nedávno podarilo z čoho som bola vážne dosť prekvapená :D A ďaka za komentár, som rada, že si ma našla a zároveň, že tak som objavila tvoj blog. Máš to tu pekné, pridávam sa k followers ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to blahopřeju :) A zrovna tě zvu na další na mém blogu! :)

    http://howlowiknow.blogspot.cz/2013/03/giveaway-n1.html

    OdpovědětVymazat
  9. Moc a na případnou recenzi jsem určitě zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Já chci taky konečně vyhrát nějakou GA! :D Gratuluji :))
    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  11. ty jo, vůbec jsme netušila, že ti přibalí tolik krásných věcí! :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥