Multi purpose balm


Tentokrát se zmíním o takovém balzámu na suché rty, prostě na suchou pokožku od CATH KIDSTONA...Tento malý kalíšek jsem dostala od té nejlepší♥ teď v zimě, jelikož mě strašně trápily suché rty a já si nevěděla pomoci.
Po otevření kalíšku, mě hned na první dojem zaujala vůně. Nevím k čemu bych jí přirovnala, ale je úžasná. Hned jsem nanesla na své rty, a je to velmi příjemné, po pár dnech mi poprskaná, suchá pusa zmizela a od té doby nikdy víc...:)







Poslední dobou jsem ho začala používat i na obličej, jelikož mráz mi z mé tváře nadělal paseku a měla jsem je ukrutně suché, pálivé a to nesnáším!! ...Vždy když jsem se k večeru odlíčila, poté jsem se tímto kalíškem namazala. Nevsákne se to hned do pokožky, ale ráno po něm není ani stopy, avšak své stopy zanechá v podobě hebké, dehydratované pokožky, vždycky z toho mám radost! :D))
Kdyby jste o něm uvažovaly můžete si objednat zde, bohužel to není v českých korunách, což mě štve :/ A po dlouhém hledání jsem ho nikde na našich českých e-shopech nenašla.    > TADY < 


Jelikož je jen tohle malé balení ( 20 ml ) tak se obávám, že mi brzy dojde, tak mě inspirujte dolů do komentářů na nějaké přípravky na suchou pokožku ...Předem děkuji :))
a a a a ještě malá otázečka...Máte některá z vás zkušenosti s touhle značkou? :)))

11 komentářů

  1. Cath Kidston má skvělé věci, škoda, že u nás nejsou k dostání :-(

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá skvěle :) škoda, že u nás není k dostání :/

    OdpovědětVymazat
  3. po dobrom balzame márne pátram aj ja :( škoda že tento u nás nedostať, vyzerá báječne!
    inak máš pekný blog :) prajeme ti aby sa ti s ním darilo :)

    http://jungleoflipstick.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. líbí se mi! :)
    ráda bych tě pozvala na mou giveaway :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ty balzámky mají strašně krásné obaly, koupila bych se je už jen kvůli tomu:D

    OdpovědětVymazat
  6. Má nejvíc roztomilý obal:) Musí být vážně skvělý:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je škoda, že u nás není k sehnání. Vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
  8. Ma krasny obal.ja pouzivam od Yves Rocher balzam-pomadu s bamb.maslom a je bajecna ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥