9. 3. 2013

Pěknou sobotu přeji, jak si jí užíváte? :)  Já prozatím dobře. Ráno začalo hrozně jako každé, musela jsem si nařídit budík, abych nezaspala přátelák svého drahého ♥ Nastavení činilo na 7:00 ale každých 10 minut jsem si ho odkládala až jsem se vzbudila v 8:30 :D!! Vůbec mi to ale nevadilo, jelikož jsem věděla, že mě čeká hezký den. A tak jsem se připravovala a doplazila se na hřiště :) Hrál skvěle, ale krátce :/ Podvrtnul si kotník, ale i přes to jsme strávili pár krásných hodin u mě doma dokavaď si pro něho nepřijel jeho taťka !:)
Po jeho odchodu jsem si udělala palačinky a právě teď píši tento článek ....


Holkyyyyyyyyy, víte co se mi honí hlavou?!!! Druhák je pomaličku skoro za mnou a já nemám přečtenou ani jednu knížku na povinnou četbu! Hrozně se za to stydím :D Nejsem schoopná se dokopat k tomu, abych šla do knihovny a něco si půjčila! Fakt hrozný se mnou. Takže jestli tohle některá čtete a máte po maturitě, tak bych byla ráda, kdyby jste mi některá doporučila nějakou knížku, která se vám četla jako po másle ! :D




Jelikož tento článek nepíšu ze svého počítače, jelikož tam nemám aktivovaný systém!!! Tak jsem musela odehnat bratra od toho jeho, pro mě je to vždycky nadlidský výkon ho odehnat když tu něco potřebuji, jelikož pořád hraje a hraje to trapné LOL! :X Proč Vám to píši? Jelikož jsem pro Vás měla připravený zajimavější článek než tento, ale věci k němu mám bohužel na tom svém NEAKTIVOVANÉM pc :((((

Přeji Vám krásný zbytek sobotního dne a prosím tedy nějaké ty typy na tu četbu  :D :))










2 komentáře:

  1. K té četbě - jsem teď taky ve druháku a přečetla jsem zatím Annu Kareninu a Revizora , obojí se dalo , Revizor má málo stránek a Karenina zase super příběh (ale lepší je film.. :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom Revizoru slyším poprvé, asi prectu když to ma málo stránek, :-D
      A Karenina mě už jen zaujala když jsme si o ni povídali o lit, ano, ten film je dobrý! :-) děkuji! :-)

      Vymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥