14. 3. 2013

Peplum

Zdravím milovníci módy :) Budeme se  bavit o PEPLUM. A co to tedy je? Možná některá z Vás už o tom slyšela, ba dokonce některé tento módní výstřelek už zdobí šatní skříň. Jsou to různé topy, sukně a šaty které jsou obohaceny ”volánkem” . Tento ”volánek” není jen tak ledajaký, má za úkol upozornit na ženský pas a tím dodat ženskost a půvab. Tento styl je ideální i pro ty, kteří mají širší boky nebo chlapecké postavy, pokud ovšem svoje nedostatky nechtějí maskovat. Každá holka, která chce mít smysl pro originalitu, by ho měla vlastnit. Tak se nechte inspirovat na léto a dojděte si do center vybrat svůj peplum.




I kráska Kim Kardashian si na Peplum potrpí :))

Určitě ho doporučuji všem 

Máte rádi PEPLUM a nebo jste ho doposud vůbec neznali?




18 komentářů:

  1. mě se peplum topy i šaty strašně líbí, doufám
    že brzy nějaký peplum top podle mých představ seženu :)

    OdpovědětVymazat
  2. moc se mi líbí!!!už dlouho si chci nějaké koupit,tak doufám,že na jaro-léto nějaké seženu!máš moc pěkný blog! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti :) a také doufám že seženu nějaké , prahnu po něm jak blázen a přes net se mi to nechce objednávat, bojím se že mi nebude sedět :X

      Vymazat
  3. veľmi sa mi to páči,ale ešte nemám nič podobné:)) na leto určite zadovážim:)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  4. och, ja som sa do Peplumu zamilovala.
    ono, nie je to "výmysel" tejto doby, nosilo sa to už skôr, len móda sa opäť vracia ;).
    dnes som si kúpila také sako ♥.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  5. spíš než topy tohohle stylu se mi líbí šaty :)

    OdpovědětVymazat
  6. mne sa zase tie topy páčia :P ale žiaľ nemám ešte nič také =/

    Nius07

    OdpovědětVymazat
  7. peplum sa mi paci, ale ziaden doma nemam, mozno ked objavim nejaky, co mi padne do oka:), a ty uz svoj mas?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě svůj nemám, ale brzy budu mít narozeniny tak doufám, že nějaký dostanu :)))

      Vymazat
  8. mam jedno tričko :D a to mi tak stači ... nie každemu to pristane a može ho to praveze rozširovať :/

    OdpovědětVymazat
  9. Ten volánek se mi moc líbí, připomíná mi totiž Diorův New Look.

    OdpovědětVymazat
  10. love this!
    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Mě se to hrozně líbí, ale myslím, že by mi to neslušelo, takže jsem si to ještě ani nezkoušela:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za vyzkoušení nic nedáš, můžeš se třeba mýlit takže až na nějaký narazíš tak šupky dupky do kabiny jasné ? ! :)))

      Vymazat
  12. Ja som už to svoje peplum našla ♥ je to čierny top a je strášne krásny a úúúžasný :D Už sa neviem dočkať, kedy sa teplí. Mám ten top už dlhšie ale mala som ho len raz na Valentína s priateľom vonku, no a do školy by som ho vzala tiež len mi treba viac odvahy..alebo možno by mi stačilo viac slniečka :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Mně se volánky taky docela líbí, ale jak jsou všude, moc originální mi právě nepřijdou.) Ale jak si to napsala a dala fotky, mám chuť si nějaký konečně vyzkoušet:))

    OdpovědětVymazat
  14. veľmi sa mi to páči, jediná škoda je, že sa vôbec nehodia môjmu typu postavy :(

    OdpovědětVymazat
  15. Milujem peplum, vie krásne vyformovať postavu! Tie fialové šatky sú naj! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥