8. 3. 2013

Pryč s kruhy pod očima!

Nápad na toto téma mi přímo vletěl před zrcadlo..Když jsem se ráno podívala do zrcadla, málem jsem spadla hrůzou, hrozný tmavý kruhy a já si nevěděla co počít! Za pár hodin se má ke mě dostavit má drahá polovička a já vypadám jak mumie! Tak jsem rychle zalítla na net a hledala jsem pár typů a rad jak se jich alespoň na polovinu zbavit :) 



Tak jako první typ co mi přijde úplně nejprimitivnější je vzít si dvě čajové lžičky, které dáme na chvíli do lednice, pak je jen přiložíme na oči a jako by studeným šokem černé kruhy odskákaly pryč :)



Nebo když si budete ráno dělat snídani s heřmánkovým čajem, pytlíčky nevyhazujte a přiložte je na oči a nechte působit pár minut (y)


Nebo stačí jen navštívit koupelnu a kuchyň. Z koupelny vzít pár vatových tampónků a z lednice pořádně vychlazené mléko. Necháme pěkně nasát tamónky mlékem a pak přiložíme na oči! :)
A nebo místo mléka, vymačkaná citrónová šťáva :)




Jestli máte nějaké lepší typy, nebo dokonce nějaké přípravky, tak se s nimi podělte dolů do komentářů. Za každý budu vděčná ! :)) ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

14 komentářů:

  1. Kéž by mi něco z toho zabíralo. Mně bohužel nepomáhá nic :-( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě to působí jen po použití, pak to zamaskuji ještě make-upem, ale druhý ráno jak by smet a za tam jsou ! :D

      Vymazat
    2. Ja ich mám strašne výrazné ale už ich ani nemaskujem všetci si zvykli :) : )
      lu3ka.blogspot.sk (priebieha giveaway- pozývam) :)

      Vymazat
    3. Myslím si že něco určitě existuje na zmírnění :) Ale to je tedy dobře když si zvykli :))*

      Vymazat
  2. Děkuji za rady :) Máš skvělý blog :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec zač, ty ještě skvělejší ! :)*

      Vymazat
  3. Hezký článek:)žádnou ze zmíněných technik jsem nezkoušela, ale díky za tipy, vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)))) a nemáš za co :)) Určitě vyzkoušej

      Vymazat
  4. Niky super článek...mně pomáhaly ještě takové kupované polštářky na kruhy pod očima..ale nemůžu si vzpomenout, jak se to jmenovalo :(. A mockrát děkuju za zastání na blogu, já mám anonymy někde..jsou to ubožáci sami o sobě, když se nedokážou ani podepsat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch polštářku je hrozně moc :/ různé firmy různé polštářky, různé učinky :X Nemáš vůbec zač :* Jsou to ubožáci, raději neřešit takové lidi ..

      Vymazat
  5. najlepšie je to prekryť makeupom a korektorom ako vravíš:))
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak :) Ale některý make-up není zas tak účinný na to překrytí :X

      Vymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥