15. 3. 2013

Rychlejší růst vlasů ANO? NE ?


Dokáže BIOHAR urychlit růst vlasů?V tomto článku bych vám chtěla představit aktivátor vlasů od Bioharu. Koupila jsem si ho v domnění, že mi po něm trochu začnou růst vlasy ( do délky ) Ale úplně tomu tak není! Tento aktivátor vlastním necelý měsíc, takže si myslím, že bych vám o něm už mohla něco napsat.:)







CHARAKTERISTIKA- Biohar působí přirozenou cestou proti zvýšenému vypadávání vlasů a regeneruje tvorbu nových vlasů. Umožňuje regulaci krystalicky vázané vody a současně cíleně transportuje do vlasové pokožky růstové polypeptidy a vitamíny. Tím dochází k aktivaci vlasových kořínků. Pravidelnými aplikacemi se podpoří reprodukční cyklus v živé tkáni a dochází jednak k aktivaci růstu nových vlasů, zamezení jejich zvýšenému vypadáváni, ale také k výraznému ozdravení vlasové pokožky, zlepšení kvality vlasů a omezení tvorby lupů.

POUŽITÍ- Biohar je nejlepší aplikovat večer ( v noci dochází k obnově buněk vytvářející vlas ) vtíráním do vlasové pokožky v místech řídnutí vlasů. Nutné do pokožky vmasírovat. Neoplachuje se!
DOPORUČENÍ-
Proces regenerace růstu vlasů může trvat několik měsíců, pro dosažení dostatečného efektu jsou nutné denní aplikace po dobu nejméně jednoho měsíce a dále jsou vhodné tzv. udržovací aplikace 1x týdně až měsíčně.


UPOZORNĚNÍ- Pro silný hydratační efekt chraňte pokožku po aplikaci před mrazem.


CENA- Balení má 75 ml a stojí 120,-. V drogerii ho nikde nekoupíte, pouze v lékárně :)

A JAK TO PŮSOBÍ U MĚ?  Hned pro začátek bych řekla, že to má takovou štiplavou parfemaci, ale z vlasů to cejtit není .) Každý večer aplikuji a masíruji. Tvorbu lupů po tom žádnou nemám, zlepšení kvality, mmm řekla bych že se mi kvalita zlepšila. Můžu říct, že se mi padání vlasů omezilo, ale pořád mi padají ale v menším množstvím. S tím, že jsem si myslela, že mi budou rychleji růst vlasy ( do délky ) tomu tak doopravdy není. Opravdu to reguluje tvorbu nových vlasů. Po skoro měsíčním používání mi začaly růst takové kotletky :D A u čela takové vlásky :) Alespoň se mi zahustí moje hříva :) V aplikaci budu dále pokračovat a pak přejdu na tu udržovací :)) Doporučuji všem co mají řidší vlásky :)
Ale občas se mi stává že po aplikaci mám červenou pokožku hlavy, proto odebírám bod... takže hodnotím 9/10




Tady jsem se vám pokusila vyfotit jak mi to vyrostlo :D Tohle jsem doopravdy takhle nikdy neměla :) 

Máte nějaké přípravky po kterém vám rostou vlasy? KONTAKTUJTE MĚ DO KOMENTÁŘŮ
Máte s Bioharem zkušenosti?

14 komentářů:

  1. Tak to je super:) Taky sháním něco na délku vlasů:) Beru teď biosil a zatim nic:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem brala biosil a nic, spíše se mi po něm zlepšily nehty :)))

      Vymazat
  2. mě ty vlásečky malý rostou taky (po biosilu) ale když si udělám culík tak to nevypadá pěkně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před pár týdny jsem biosil dobrala, ten mi spíše pomohl k pevnosti nehtům :) Jo to máš pravdu :D nevypadá to pěkně :D))

      Vymazat
  3. asi to vyzkouším :-))

    http://my-dream-lifestyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. zkušenosti nemám, ale potřebovala bych to..:/ aneb jak mi žehlička zníčila vlasy:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě též zničila žehlička vlasy, pořád vyhledávám nějaké tipy a rady, olejíčky, séra a všechno na to abych si je dala do pořádného stavu, žehlení jsem teď dost omezila tak ještě nějakou tu kůru :)))

      Vymazat
  5. přemýšlím, že to doporučím příteli, protože ten je na prášky z toho, že ztrácí vlasy. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej zapomněla jsem ti ještě odepsat ... kaktus se jmenuje "Vánoční" .. měl by kvést aspoň dvakrát do roka, ale ten můj kvete podle toho, jak se mu chce. :D

      Vymazat
    2. Děkuji za jméno toho kaktusíku :))) Přítelovi to rozhodně pořiď , za to nic nedáš :)))

      Vymazat
  6. Waw, to vypadá pekelně zajímavě. Taková věcička by se v mojí koupelně určitě neztratila ;-).

    OdpovědětVymazat
  7. ju si mě navnadila, asi zkusím:D:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥