25. 3. 2013

Syoss AKCE v DM



Dnes po škole, jsem musela navštívit drogerii DM z důvodu docházejícího šampónu. Jak jsem chodila regály , narazila jsem na cedulku - Za 2 výrobky od Syoss kartáč zadarmo! Na první pohled mě to zaujalo protože ten kartáč vypadal jak od Tangle Teezer a ten přeci já chci! Tak proč ho nemít :)
A tak jsem si vybrala tenhle šampón a kondicionér, je na normální až poškozené vlasy a nádherné voní! A po umytí mám po něm objem pěkný takže velký palec nahoru :) I když šampón a kondicionér nebyly jen tak levné za ten kartáč mi to stálo :)








Narazily jste také na tuto akci a pořídily si svůj SYOSS hřebínek? :)


...Pro více informací, mě můžete kontaktovat do komentářů...


17 komentářů:

  1. Ten hrebeň je super :)
    Označila som ťa v mojom TAGU, dúfam že v ňom budeš pokračovať ďalej :)
    http://ourpinkhell.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě :)))) ten mám ve škole hrozný blázinec ale do konce týdne bude :) děkujiiii ♥

      Vymazat
  2. A je dobrý tá kefa (kartáč)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je výborný! Už žádný jiný hřeben nechci :)

      Vymazat
  3. Tuto řadu jsem používala, ale po čase se mi začaly cuchat vlasy :-) Nicméněn voní nádherně!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po tomhle šampónu cuchat vlasy? :O noooo, tak to jsem zvědavá :D

      Vymazat
  4. great post :)
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    veronica

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you! :)
      I want to be follow each other :))))
      Already you see ♥ nice blog
      Become my reader, please ! :) Have a nice Day :)))))

      Vymazat
  5. jeej super dobre vedieť :) pôjdem to využiť :)

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. syoss je super .. ešte som nevidela aj kefu!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Od tejto značky som nikdy nič nemala a ani si ju neplánujem kupovať :D Mám už svoje odvedčené značky a už som aj niektorí z prípravkov od tejto značky skúsila (nie tieto) a nejako rozdiel nevidím, takže radšej si kúpim niečo iné :)

    Pokiaľ cvičíš alebo zdravšie ješ, potom to pre Teba takáto postavička nebude problém ;) Mne chýba len to vypracované bruško, no :/

    OdpovědětVymazat
  8. Mě syoss nevyhovuje, takže si ho nehodlám v nejbližší době pořizovat. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Looks like great products. Thanks for sharing! I just came across your blog and I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog and (if you like) following back via GFC and Bloglovin'? We also have a giveaway going on right now! xx

    Blog: sixthtractate.blogspot.com

    Enter our current Giveaway!

    OdpovědětVymazat
  10. Syoss miluju, ale DM poblíž nikde nemám :(

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Tenhle šampon je vážně skvělý,měla jsem ho taky a musím říct,že za mě palec nahoru:)

    http://this-is-our-underground.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥