Tak tohle rozhodně ne!

Schwarzkopf-Schauma Cream&Oil 
Až budete stát v drogérii u regálu s výrobky pro péči na vlasy, nikdy si nekupujte od SCHAUMY- CREAM&OIL!!! Nevím, možná někomu vyhovuje, ale mě rozhodně NE! 
POPIS- Bezoplachová péče ve spreji pro lámavé vlasy se sklonem k třepení. Pečující receptura s arganovým olejem a vůni vanilky regeneruje poškozené vlasy a chrání před třepením konečků. Pro okamžité snadné rozčesávání, méně roztřepených konečku a 100% síly. Receptura s pečujícím proteinem dodává vlasům ztracené proteiny.

CENA- Za 200 ml zaplatíte 92,- ...Myslím si, že za tuto cenu seženete lepší...




JAK TO FUNGUJE U MĚ- Už na úvod jsem psala ohledně tohoto přípravku negativně tak je vám asi jasné jak budu dále pokračovat. Po aplikaci mi sice voní vlasy a dají se snadno rozčesat, ale po aplikaci mi vlasy hrozně dlouho schnou, dřív se mi umastí, a nemá to žádný účinek. Vlasy se mi třepí dál, ani se mi třepivost nezlepšila, žádná 100% síla nikde, no prostě výsledky stojí na nic.. Takže hodnotím 2/10
2 bodíky dávám za vůni a rozčesání...

Máte zkušenosti s touto péčí? Máte na ní kladné názory? Nebo jste dopadli stejně jak já? Jaké jsou pro vás nejlepší péče, co používáte? Podělte se se svými zkušenosti do komentářů :))) Ráda si je přečtu a odpovím na ně :))) 

20 komentářů

  1. Alespoň vím, čemu se mám v drogerii vyhnout, podle toho co píšeš by mi určitě nevyhovoval :)

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. schaumu už moc nepoužívám :)
    a jistě - zamrazit! je to super zmrzlinka :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem tohle ještě nezkoušela a když máš na to takový názor ,tak to radši ani nebudu kupovat:P

    OdpovědětVymazat
  4. Já moc Schaumu v lásce nemám, takže se ani moc nedivím :)

    OdpovědětVymazat
  5. nejsem si fakt jistá, jestli je to zrovna to, co mám v koupelce a už si ani nepamatuju, kdy jsem to použila, ale asi můžu souhlasit, jestli se opravdu jedná o to samé. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Narozeniny jsem neměla já, ale moje kamarádka Lenny. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. máš hezký blog :) přidala jsem se mezi čtenářky, ráda bych tě pozvala k sobě na blog na giveaway o krém lavera :) onlygirlnn.blogspot.com
    máš moc hezký design a tenhle sprej na vlasy jsme měla a vyhovoval mi, hlavně ta vůně, mm :) měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj,
    pozývam ťa ku mne na giveaway o nákup v hodnote 30 EUR len za jednu odpoveď
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/03/giveaway-s-ladymaniask.html
    prajem krásny den
    Iva Klepi ♥

    OdpovědětVymazat
  9. s tímhle zkušenost nemám, ale všude čtu že to nestojí za nic..:)

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem od Schaumy nikdy nic neměla, takže nevím. Ale teď používám fialovou řadu od Glisskur a jsem strašně spokojená!

    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  11. Z téhle kolekce jsem měla pouze šampón a ten vyhovoval... Souhlasím, že každému vyhovuje něco jiného :))

    OdpovědětVymazat
  12. Tento přípravek jsem nezkoušela a musím říct, že mě nějak neláká. Na roztřepené konečky já používám sérum s Arganovým olejem od Avonu ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Nikdy jsem ho nezkousela, ale po tvé recenze rádci ani nebudu:-D

    OdpovědětVymazat
  14. Oou, to je mi líto :-X ale děkuju za radu, vzhledem k mým přiblblým vlasům, by mi to určitě dělalo to samé, takže si to ani nikdy nekoupím =)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to já se celkem divím, protože mi zrovna tento přípravek dost pomáhá. Mám po něm jemnější vlasy a zdá se mi, že se mi třepí i méně konečky. No, každému sedí něco jiného. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Souhlasím s tvým názorem, také jsem na tento výrobek psala recenzi a nebyla jsem s ním spokojená, vlasy skutečně mastil.

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Presne ! Úplná tragédia ! Už nikdy :D

    OdpovědětVymazat
  18. Tiež som mala tú schaumu ale šampón ... Rovnaký názor UŽ NIKDY ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥