Začínám zdravě!

Jak čtu vaše blogy, skoro každá blogerka má skvělé recepty na zdravá jídla, skoro každá blogerka cvičí a zpevňuje své tělo ... Nejsem žádný tlouštík, to ne :D na svoji výšku 163 cm vážím 45kg, nejsem žádný podviživenec :D ale váha mi nějak pořád nestoupá a to se dost i přejídám i na noc, což není vůbec správné. Sem tam mě nějaký ten faldík trápí, hlavně břicho !  :D A tak jsem se rozhodla, že od zítřka pro to něco udělám. NECHCI ZHUBNOUT, CHCI JEN ZPEVNIT! 
A tak jsem si jen pro začátek připravila takovou ''mňamku'' a ráda bych se s vámi o ní podělila :) 



Budete potřebovat: -ovesné vločky, bílí jogurt, jablko, skořicový cukr 

Jako první vrstvu jsem zvolila vločky, dále pak bílí jogurt, zase vločky, bílí jogurt, nakrájená jablíčka a nakonec jsem to poskořicovala :)

















     


 Zkoušela jste některá někdy toto? :)
Začaly jste také zdravě jíst ? :))
Máte nějaké tipy a rady? Určitě mi dejte vědět do komentářů :)))

16 komentářů

  1. hodně štěstí, držím ti palce! :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak hodně štěstí:))
    základ je začít jíst pravidelně :)
    budeme tě všichni podporovat, neboj:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát, ano pravidelně, to mi bude dávat trošku zabrat ale časem to vypiluji :)))

      Vymazat
  3. Vyzera to dobre netreba to nechať chvíľu postáť aby vločky zmäkli?
    Ja si robím vločky takto:
    Do hrnca nalejem trochu mlieka asi 2 dcl pridám trochu cukru (nemusí byť). Keď začne mlieko vrieť pridám vločky minútku povarím a odstavím z ohňa. Vločky nechám v mlieku napučať asi 10 minút a zmes vlejem do taniera s nakrájaným banánom. Na vločky môžeme ešte dať biely jogurt je to tak krémovejšie.
    lu3ka.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě změklé vločky moc nemusím, takže hned co jsem si to udělala tak jsem to snědla a i tak to bylo dobré :)
      týjo tak děkuji ti za tip určitě vyzkouším :)* děkuji

      Vymazat
  4. já mám hrozně ráda že si nakrájím jablko, posypám to skořičovým cukrem a potřu nějakým hustějším bílým jogurtem a mohla bych se toho utlouct :-D
    a ty podlahy, to se ti asi jenom zdá :-D jsou strašně zníčený :-D, vlastně mě nikdy o naší podlaze nenapadlo přemýšlet :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle mám také ráda!:)))))

      Aha :D mě to právě zaujalo moc :D , jelikož my máme jen takové staré lina :D

      Vymazat
  5. Vypadá to úžasně!:-))

    http://my-dream-lifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. já si budu muset najít asi čas a místo v ledničce, abych si mohla taky udělat takovou mňaminu XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to moc času ani prostoru nepotřebuješ :P :))))

      Vymazat
  7. Vyzkouším :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Ja si takéto poháre robím pravidelne ale miesto bieleho jogurtu si tam dávam tvaroh :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to dobře, určitě někdy vyzkouším :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥