7. 4. 2013

▬ BB-cream ▬


E-shop http://www.bb-cream.cz pořádal na FB soutěž o miniset BB-cremů. Nevím přesně jak už to bylo, ale myslím, že úkolem bylo tipovat číslo od 0 do 99. Tak jsem to zkusila... Později mi pak přišel email > Dobrý den,
děkujeme za účast v soutěži, bohužel jste nevyhrál/a, ale jelikož jste tipoval/a nejčastější číslo, zašleme Vám dárek v podobě vzorků BB krémů.

Dostala jsem 6 BB vzorků a o jednom z nich teď budu psát......



Hot Pink Super Plus BB Cream SKIN79 

Přirozený vzhled / Hydratace / Vyhlazení vrásek / Překrytí vad a nedostatků

Celkové řešení - BB Cream s deseti účinky v jednom. Díky trojité hydrataci je tento BB Cream vhodný jako podklad i konečný make-up. Výsledek je přirozený bez mastnoty a pocitu pnutí.

  • Lehký pocit! Kontrola mazu - nemastná měkká pleť, výborná přilnavost - dokonalý make-up pro dlouho dobu.
  • Hydratace - jemná a hladká pleť.
  • Projasnění a vyhlazení vrásek - non-stop péče o pleť, rozjasní nudnou pleť, vyhlazuje vrásky pro mladší vzhled pleti.
  • Ochrana pro UV záření - ochrana proti UVA a UVB záření ( SPF25/PA++)

 Vhodný pro typy pleti:
  • Všechny typy pleti
  • Citlivá pleť
  • Problematická pleť









Hlavní ingredience
Mandarinkový olej, Arbutin, Ceramide 3, výražek ze slunečnice, rýže, břečťanu a zeleného čaje, Phyto-komplex, adenosine

Použitítí
Dle potřeby naneste další tenkou vrstvu.
1. Pro základní péči naneste malé množství na pleť.
2.Rovnoměrně aplikujte.

Cena 
5g - 75,-
15g - 295,-
40g - 455,- 


Moje hodnocení
Po otevření vzorečku jsem se zalekala barvy tónu, je taková šedivá a opravdu jsem se bála že budu mít po něm šedivý obličej :D . Nanesla jsem si tedy první takovou základní, rozetřela jsem make-upovou houbičkou a vida? Na pleti to vypadá skvěle a koukám i nepatrné chybky mi to zakrylo ale nebylo to ještě úplné. Tak jsem proto nanesla ještě další vrstvu, byla jsem ohromena! Pleť krásná, nikde žádné mastné části, nedokonalosti nikde, prostě super! Vypadá to, jako když na tváři nemám žádný make-up přesto všechno zakryté a krásně sjednocená barva. Do tohohle BB jsem se zamilovala!!! Musím si koupit celé balení, jiné řešení nevidím, můžu říct, že zatím je to moje nejlepší BB které jsem měla :)))) 10/10


Máte s tímto BB-creamem zkušenosti?

(čerpala jsem informace ze stránky http://www.bb-cream.cz )

11 komentářů:

  1. na tvojej tvári vyzerá naozaj skvele! aj keď myslím že ty veľmi nepotrebuješ zakryť nedostatky :))

    OdpovědětVymazat
  2. nemám žiadne skúsenosti ale vyskúšam určite :)

    zúčastni sa na našej giveaway! :)

    OdpovědětVymazat
  3. zkušenosti nemám, ale vypadá fakt dobře :)
    začínám mít ráda BB Creamy, možná tenhle vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mi přijde suprovej, ale narazila jsem i na lepší :) viz moje recenze na BB :)

    OdpovědětVymazat
  5. určitě nevadí, jsem ráda, když ti bude inspirací :)
    já hledám BB krém hlavně pro dobré krytí:)

    OdpovědětVymazat
  6. Suprový blog!:)

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký blog. Přidávám se mezi čtenářky. :-)

    http://www.diarybyangeeel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Mám tiež vzorku ale ešte som ju nepoužila :)pekná recenzia

    sisablog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥