21. 4. 2013

Co byste na mém blogu uvítali

Ahojky holky, jelikož píšu skoro jen o kosmetice, přijde mi to trošku už nudné. Proto jsem vytvořila takový formulář, který máte za úkol vy vyplnit a pomoc mi tak oživit můj blog. Za každou odpověď budu moc ráda :) Případné informace mi když tak vkládejte do komentářů. Pokud by jste chtěli něco jiného, než je v možností ve formuláři, tak to mi taky písněte do komentářů :) Kliknutí na obrázek se Vám formulář zobrazí :)



DĚKUJI♥

8 komentářů:

  1. Škoda, že nejde vybrat více možností :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyplněno =) A jen bych chtěla upozornit a nebýt rýpavá! Co BYSTE , ne by jste =) Hezký den =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pohodě, děkuji, moje chyba :D Tobě taky hezký den :))

      Vymazat
  3. Tak jsem rovnou odpověděla 2x, snad to nevadí... Pokaždé jsem zvolila jinou možnost.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥