27. 4. 2013

E.L.F. moje první objednávka.


Krásný den slečny, dnes Vám přináším jen takovou malou informaci, než článek. Jedná se o to, že známá stránka http://www.elfkosmetika.cz měla akci - POŠTOVNÉ  nad 400,- ZADARMO , no...tak jsem si řekla proč toho nevyužít, tak jsem listovala stránkami a nakonec jsem si vybrala pár pěkných produktů, snad budou účinné! Využil jste někdo také této akce? Případně jestli některá nemáte některý výrobek doma, jak na Vás působí? :) Mějte hezký víkend! 

11 komentářů:

  1. Já jsem si kdysi od elf pár věcí koupila, ale moc nadšená jsem nebyla :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Na elfu jsem objednávala jen jednou, také to byla taková akce a všechny výrobky mám celkem ráda :).

    OdpovědětVymazat
  3. Nevyužila, nějak me od této značky nikdy nic nezaujalo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem také objednala pár věcí, v pondělí si je jdu vyzvednout na poštu, jsem zvědavá! :)

    OdpovědětVymazat
  5. nevyužila jsem a nic od této značky nemám, ale pár věci mě od ní zaujalo ;))

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj pozývam ťa na moju GA kde možeš vyhrať baleu i essence :)
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html

    OdpovědětVymazat
  7. Z tejto značky som si nedávno objednávala štetce na líčenie a sú super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥