14. 4. 2013

Grapefruit z Floridy od Yves-rocher

Krásný nedělní den! Venku je už lépe, sem tam posvítí sluníčko, že by nás vítalo jaro?! Víte, že má být ve čtvrtek nejteplejší den? *to jsem na to zvědavá* Ale pak se má prý zase ochladit.. Ách jo, bojím se, že tento rok jak přes 20 se to nepřehoupne...A jaký máte na to názor Vy?
V dnešním článku bych Vám chtěla představit vyvoněný sprchový gel Grapefruit z Floridy od Yves Rocher, který jsem společně s lesky na rty ( článek tu ) dostala k zrecenzovaní.




Ponořte se do osvěžující vůně nasycené sluncem. Sprchový gel Grapefruit z Floridy je obohacen o bio aloe vera s hydratačními účinky. Ve spojení s vodou se promění v jemnou pěnu a šetrně čistí pokožku.
Jeho složení je pH neutrální k pokožce. Bez parabenů a alkoholu.

Cena: Na stránkách mají neuvěřitelné slevy, při čemž tento sprchový gel z 79,- má na ceně -13% z čehož cena padá na skvělých 69,- (obsah 200ml)

Jak to vidím já?
Z toho, že jsem dostala sprchový gel, jsem zrovna 2x nadšená nebyla, jelikož o sprchové gely nouzi nemám a mám pořádně nespočetné zásoby. Ale ihned jak jsem gel otevřela, ohromila mě neskutečná vůně, které jsem se nemohla nabažit a už jsem ho chtěla vyzkoušet! Vůbec nevím, jak bych Vám tu vůni popsala, dá se z něho vycítit grapefruit a ještě něco tak smyslně báječného! I po uzavření lahvičky se vůně rozléhala po celém mém pokoji. Gel je příjemný na pokožku, jemný a tak vláčný a stále tak krásně voňavý. Hrozně jsem si ho oblíbila! I po umytí stále ze sebe cítím tu jeho zázračnou vůni. Vůně příjemně naladí a dodá takovou fascinující energii!!! Tenhle gel musí mít dámy každá. Je fakt, neskutečný!!! :))))
Zakoupit můžete zde.

Vlastníte tento zázračný gel některá z Vás?
Které jsou Vaše nejoblíbenější sprchové gely? :)

12 komentářů:

  1. Zatím jsem o něm neslyšela, ale velmi mě zaujal, takže ho rozhodně vyzkouším ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já ho mám a je super! =) Používám ho se sestrou, když jdeme do sauny! =) Je to takové povzbuzující =) A tepla potřebuju víc a víc =(

    OdpovědětVymazat
  3. Ja milujem citrusové vône sprcháčov, na tie proste nedám dopustiť. :) Úprimne je mi jedno akej sú značky, strpím aj lacnejšie, ale hlavne nech to voní! :D Čo ma ale mrzí je to, že mi tá vôňa dlho nevydrží. Takže ak toto voní furt, tak to asi vyhladám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám rada ovocné voňavé sprcháče..celkovo zbožnujem tie po ktorých aj pokožka vonia pár hodín - obľúbené moc nemám žiadne ja rada skúšam nové a nové totižto :) Boggerka_Dada

    OdpovědětVymazat
  5. zbožňujem takéto svieže vône :))

    styllin.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Teda, sprchové gély na recenzovanie nie sú bohviečo, pretože vnímanie vôní je tak subjektívne že to, čo tebe pripadá ako zázrak, pre druhého je to smrad. Inak citrusové vône veľmi nemusím :)

    OdpovědětVymazat
  7. musí vonět skvěle! :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. to musi byt uzasna vona :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Ten sprcháč vypadá bezvadně :) Chtěla bych se zeptat, jak ses dostala k tomu, aby ti zaslali výrobek k recenzi. Oslovili tě sami nebo si napsala? Děkuji za odpověd :)

    OdpovědětVymazat
  10. měla jsem jeden sprchový gel od YR a byl skvělý, takže věřim, že tenhle taky bude!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥