Hydrafresh mask- L´AMBRE

Zdravím Vás slečny při pátečním večeru. V posledních dnech jsem na blog vůbec neměla čas- učení, testy, únava a všechny negativa co mi zabraňovaly napsat tuto slibovanou recenzi na vyhranou masku! ( viz. předešlí článek) A tak jsem konečně tu a píši. Doufám že se Vám článek-recenze bude líbit! :)


HYDRAFRESH MASK 
Pro udržení optimální hebkosti, pružnosti, zdravého sjednoceného tónu a přirozeného jasu, potřebuje pleť určité množství vody. V podmínkách s nepřiměřenou hydratací dochází k hrubnutí pleti, ztrátě lesku, přílišnému napnutí a prohloubení vrásek. To vše způsobí nedostatek vody ve vrchních vrstvách pokožky.



Hydratační pleťová maska od Lambre s unikátním složením byla vytvořena tak, aby ji ženy se suchým a normálním typem pleti mohly používat každý den. Maska vyhovuje nárokům na intenzivní hydrataci, výživu a ochraňuje před negativními vlivy vnějších faktorů. Toto složení vědci obohatily speciálním hydratačním výživným komplexem.

VÝSLEDKY> Aktivný složky se velmi dobře vstřebávají    
                        Intenzivní hydratace
                        Výživa pokožky se sklonem vysušování
                        Redukce stávajících vrásek
                        Omezení tvorby nových vrásek
                        Pleť je hladší a má sametový vzhled
                        Uklidnění podrážděné pokožky
                        Rozjasněná a hladká pokožka 

OBSAHUJE> Polypeptid kyseliny glutomavé
                       Aminokyselinu trimetal-gycin  
                       Unikátní skleroglukan  
                                     
                     

ZPŮSOB POUŽITÍ> Na očištěnou pleť naneseme tenkou vrstvu masky a čekáme, než se produkt plně vsákne. Jestliže je to nutné, můžeme zbytek masky setřít kosmetickým tamponem.


MOJE HODNOCENÍ> Masku jsem měla jen 3x, ale chci jí teď používat už pravidelně! Má zajímavou parfemaci, nevím, jak bych jí popsala taková mentolově olivová? :D...Když se maska vsákne, nemám potřebu stírat. Krásně voní a obličej je krásně hydratovaný a jemný. Větší výsledky nevidím :) Doufám, že po pravidelném používání budu mít krásnou pleť! :D A jinak na pleti není žádná známka nanesení :)


...MÁTE S TOUTO MASKOU ZKUŠENOSTI?...
...JAKÉ MÁTE PLÁNY NA VÍKEND ? :) ...

3 komentáře

  1. tuhle masku neznám, ale vypadá moc dobře :) zatím jsem moc hydratační produkty nepoužívala, spíš jsem naopak bojovala s mastnou pletí. Začínám si ale všímat vrásek v oblasti očí:( je mi 23 a myslela jsem, že mě to potká později :D

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  2. teda, hlavně že se u mě o tuhle masku soutěžilo a sama jí nemám..asi si jí budu muset pořídit! :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥