23. 4. 2013

Nejlepší olej- BIO KOKOSOVÝ OLEJ

Tak Vás tu vítám při mém dalším článku, mnoho mých čtenářek se na toto téma těšilo, tak snad Vás potěším. Zkoušela jsem všelijaké produkty, spreje, olejíčky, kondicionéry na mé suché a roztřepené konečky- nikdy nic mi nepomohlo. Na netu jsem sjížděla různá fóra týkajících se takto dezolátních konečků a když jsem objevila od jedné slečny pár řádků o kokosovém oleji, hned jsem ho chtěla mít. V DM jsem ho měla už div né v košíku, ale když jsem měla možnost od Saloosu vyzkoušet tento zázrak, byla jsem moc ráda a už jsem chtěla mít balíček doma. Když mi přišel, zaujala mě vůně a konzistence. Hned po umytí vlasů jsem si jej aplikovala do ručníkem vysušených... Nechala jsem působit celou noc. Ráno po probuzení jsem vypadala jak kdybych si rok vlasy nemyla :D Ale ten výsledek?!




Moje vlasy byly jemné ale pořád tak trochu suché, až na tu jemnost.Od té doby si ho snažím aplikovat co nejvíce jak to jde, a výsledek ...Fakt vidím že už jsou minimálně suchý, na pohled jsou zničené konečky ''slepené'' Mám z nich radost! Některý den o víkendu si dokonce nechám olej celý den, ( když jsem samozřejmě doma :D ) Ta mastnota mi nevadí, ani nemastí nějak polštář či tričko. Mě se líbí ta vůně! Prostě kokos!

POPIS VÝROBCE
     Do kuchyně nebo na tělo?!
Bio kokosový olej můžete použít oběma způsoby. 
DO KUCHYNĚ - Olej je oblíbený při redukčních dietách. 1-2 lžičky oleje organismus zasytí na několik hodin. Díky svým mimořádným vlastnostem je ideální pro smažení i pečení, má velmi vysokou tepelnou stabilitu a nepřepaluje se. Ocení ho vegetariáni i vyznavači ajurvédské kuchyně, pokrmům dodá jemný nádech exotiky. Výborný pro výrobu dezertů, sladkého pečiva, domácí čokolády nebo jiných cukrovinek. Osvědčuje se také při kvasinkových onemocněních, je vhodný i pro kojící matky-ke zkvalitnění mateřského mléka.
>
CO SI O TOM MYSLÍM JÁ? - Tak v kuchyni, tomu věřím, že má takovéhle nespočetné využití. Já jsem to ovšem nezkoušela, nesmažila-nepekla, ani po tom netoužím. Jen tak jsem ze zvědavosti půlku lžičky ochutnala, musím říct, že mi to vůbec nechutnalo :D ..obdivuji ty, kteří zvládnou 2 lžičky.

NA TĚLO - Olej je vhodný pro každodenní péči o suchou a citlivou pokožku celého těla - hydratuje ji a zabraňuje jejímu vysychání. Je bohatý na přírodní antioxidanty, které zpomalují stárnutí pleti. V létě olej pleť regeneruje a hydratuje po opalování, v zimě ji chrání před mrazem. Zklidňuje pokožku s alergickými projevy. Je skvělý pro masáže, kdy jeho jemná exotická vůně umocní relaxační zážitek. Vhodný je i jako balzám po holení či depilaci. Formou zábalů dodává vlasům lesk a zlepšuje jejich kvalitu.
>
CO SI O TOM MYSLÍM JÁ? - Jelikož mám po každém koupání velmi suchou pokožku, otestovala jsem a namazala se tímto olejem, nádherně se roztírá- po chvíli se vsákne. Pokožku mám po tom krásně hydratovanou. Na masáž jsem ho nezkoušela :D Asi největší využití co tento kokos pro mě má, jsou vlasové zábaly, tento olej je prostě miláčkem mých vlasů. Za to zvedám palce nahoru! 




''Náš kokosový olej je zpracován velmi šetrným způsobem lisováním za studena a neobsahuje konzervační, syntetické, barvící ani vonné látky. Není uměle ztužovaný, parfemovaný ani bělený a samozřejmě testovaný na zvířatech''

Typy na vlasové zábaly z kokosového oleje

PROTI ROZTŘEPENÝM KONEČKŮM- Stačí olej vetřít do konečků vlasů a nechat vstřebat. 

REGENERACE- Rozehřátý olej jemně vmasírujeme do vlhkých umytých vlasů, zabalíme do ručníku a necháme působit 20 min. pak vlasy umyjeme šampónem. MŮJ TYP : Nemusíte strkat olej do mikrovlny, stačí balení pár krát protřít v ruce a olej se za pár sekund rozpustí, následně když ustane teplota - ztuhne. Když vlasy zabalíme do ručníku, můžeme mírním teplem pofénovat :)

UVOLŇUJÍCÍ MASÁŽ- Rozehřátý, příjemně teplý olej v hojném množství pomocí konečků prstů začneme masírovat do pokožky hlavy a vlasů. Olej hned neumývejte, nechte vstřebat. TYP- Nechte působit olej co nejdéle, nejraději přes noc, poté umýt šampónem.



Věděli jste že:

  •  Kokosový olej neobsahuje cholesterol. 
  • Je vhodný i pro diabetiky, nevyvolává totiž zvýšení hladiny inzulinu v krvi. 
  • Přispívá ke zdravé funkci štítné žlázy.
  • Méně zatěžuje trávicí systém
  • Pomáhá stimulovat metabolismus.

Cena a obsah 
Balení má 250ml což není moc ani málo. Člověk když ho hodně používá, tak mu mizí před očima. Cena se pohybuje od 169,- a porovnat to můžete zde na >heuréce<   Oficiální stránka toho to zázraku je>zde<

Tak snad je to všechno co jsem Vám chtěla zdělit. Je fakt skvělý, kdo má může porovnat. Můžete mi klidně napsat do komentářů kdo s ním zkušenost má nebo nemá. A jak na něho působí :) Alespoň se dozvím, jaký dojem dělá na ostatní :) 


16 komentářů:

  1. Tiež mám doma kokosový olej ale inej značky. Voní to bohovo, a robí to zázraky. Jesť som ho ešte neskúšala :D Tie tipy na zábaly sa mi veľmi páčia, určite skúsim vyskúšať cez víkend :) Super recenzia!

    OdpovědětVymazat
  2. Ten vyzerá super :) Kokos je môj obľúbený :))
    Pokiaľ chceš pozývam ťa na giveaway o náhrdelníky http://fashion-paradis.blogspot.sk/2013/04/giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  3. Četla jsem o něm už mnohkrát :) Jakmile dopotřebuji všechny oleje, co mám doma, určitě si ho pořídím!

    OdpovědětVymazat
  4. Aj ja som o ňom už čítala a veľmi si ho chcem kúpiť .... :) Inak super recenzia
    lu3ka.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Pořídila jsem si kokosový olej od Purity Vision, tak jsem na něj zvědavá :). Každopádně vůně je boží :)!

    OdpovědětVymazat
  6. Kokosový olej plánuju pořídit, je super, že má tolik využití! :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  7. kokosový olej si dávam hlavne na vlasy a som veľmi spoojná:)

    pozývam ku mne na giveaway:) http://laviealexandra.blogspot.sk/2013/04/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Tak teď nevím, zda si pořídit vlasový olej nebo kokosový :) ale asi půjdu do toho kokosového :) skvělá recenze!

    OdpovědětVymazat
  9. Kokosový olej je skvělá klasika:)

    OdpovědětVymazat
  10. super recenzia :) pozývam ťa ku mne na blog --> sisablog

    OdpovědětVymazat
  11. :-) vypadá super.. Zatím s ním žádnou zkušenost nemám :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Presne tento istý kokosový olej vlastním aj ja a som s ním nadmieru spokojná :) Dokonca z neho stále trošku ujedávam :D

    OdpovědětVymazat
  13. Nikdy jsem nezkoušela, ale asi by to za to stálo :)

    OdpovědětVymazat
  14. Kokosový olej je úplně skvělý. Připadne mi, že 250 ml je hodně málo. Já mám doma od Purity Vision 1,5 l a mizí mi neuvěřitelnou rychlostí. Každý večer se s ním natírám (tělo i obličej), dávám si jej do vlasů, uzobávám z něj a dokonce i vařím. Na vaření je lepší spíše odvoněný, protože jinak to jídlo jde hodně cítit po kokosu a to je někdy na škodu.

    Jinak kokosový olej neobsahuje cholesterol, protože to je rostlinný tuk a jak je známo, tak rostlinné tuky jej neobsahují. Ale to je kapitola sama o sobě, protože není dokázané, že by cholesterol vznikal z přijímaných tuků. ;)

    Opravdu jej doporučuje a někde jsem četla, že by se mělo jíst jen tak ne 2 lžičky, ale 4 lžíce ... jen po lžičkách by se mělo začínat, aby si na to naše tělo mělo čas zvyknout. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti za takovýhle komentář, :)))) mělo by se jíst, už jsem zkoušela ale není mi po tom dobře :X

      Vymazat
  15. Pořád si říká, že si kokosák taky pořídím, ale vždy si koupím nějaký olej na vlasy :D ale jednou si ho prostě koupím a vím, že si ho taky zamiluji :) jinak máš moc pěkný blog, nechceš se vzájemně sledovat přes GFC? ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥