NEW IN ''aneb'' Co Vás čeká a nemine

Zdravím,
jak jste si užili dnes další krásný slunný den? Já jsem vyrazila s přítelem na kolo a můžu říct, že moje kondice po zimě stojí za prd :D Už po 2,5 km jsem dýchala jak bejk ... Ale, proč píšu není důvod abych Vám vyprávěla jak prožívám své dny .... Chci se Vám pochlubit! Mezi mojí spolupráci patří i známá kosmetika Saloos. Jsem z toho nadšená, tuhle kosmetiku mám ráda. K zrecenzování mi dnes přišly 4 produkty a 2 vzorečky. Tak mi slečny dejte čas abych to vše otestovala a pak Vám dala vědět co jsou produkty zač a jak jsou výborné! :) Aby jste věděli alespoň trošičku o co půjde, přikládám fotografii.  *KRÁSNÝ ZBYTEK TÝDNE*



19 komentářů

  1. Môžem sa spýtať ktorá stránka ti to poskytla? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mala som od nich jeden olejček na tvár :) A bol fakt skvelý :)
    INAK PROSÍM :) ČEKNI BLOG, JE TAM JEDNA VECIČKA, KTORÚ BY SOM POTREBOVALA :) ZA SNAHU ĎAKUJEM :) Andy

    OdpovědětVymazat
  3. jsem zvědavá na recenzi na ten bio kokosový olej ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Podle mě to bude všechno super! Protože se vším, co jsem od nich kdy zkusila, jsem byla hrozně spokojená! A hlavně to všechno tak skvěle voní! =)

    OdpovědětVymazat
  5. milujem kokosovy olej, sice od inej znacky... :) ale tento by som tiez rada vyskusala

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Tyjo, docela ti závidím tu spolupráci, taky bych brala. Jak si k tomu přišla. Každopádně se ale těším na tvé recenze :)

    OdpovědětVymazat
  7. Od Saloosu jsem měla odličovací olej, už došel... :)

    OdpovědětVymazat
  8. Gratulujem k spolupráci Saloos je to super - som zvedavá na olej :) Na mojom blogu práve prebieha moja prvá GA tak buderm rada ak sa do nej zapojíš :) Boggerka_Dada

    OdpovědětVymazat
  9. Saloos mám taky moc ráda, hlavně tělové oleje :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  10. NA ten kokosový olej už mám dlkouho zálusk, na recenzi se těším :)

    OdpovědětVymazat
  11. Rakytníkový balzám je super - jen ho nedávej nikde poblíž tepla :-) (jednou mi ho rozpustil i zapnutý počítač...)

    OdpovědětVymazat
  12. Ta kosmetika od Saloos vypadá fajn, jsem zvědavá na recenzi. :)

    OdpovědětVymazat
  13. To musíš mít radost :), všechny produkty vypadají skvěle, těším se na recenzi :).

    OdpovědětVymazat
  14. super recenzia aj celý blog :) sledujem tvoj blog, aby mi niečo neušlo :)
    Zároveň ťa pozývam na svoj blog.

    http://belle-katinka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥