SHIRTINATOR - trička podle tvého

Tento článek je trošku netradiční. Bude se diskutovat o stránce http://www.shirtinator.cz/  
Tato skvělá stránka, která Vám nabízí cokoliv podle Vašich představ nabízí i trička pro blogerky! Tak proč toho nevyužít a stát se designerkou svého trička. Manipulace je jednoduchá, stačí jen zapojit svojí fantazii a vytvořit si super originální tričko.


Začít můžete úplně jednoduše, stačí kliknout na oranžoví rámeček '' objednej si teď! '' 
Čekají Vás 3 jednoduché kroky.





Pak už si jen vybereš tričko podle tvého, a fantazie může pracovat. Samozřejmě tato stránka nabízí i výrobu mikin, potisků na plyšáky, polštářky, šaty, kraťasy, tepláky, bryndáčky, dokonce i kryt na mobil a mnoho dalších fajn nápadů.


Mě zaujal tento střih trička, barva klasicky černá :) Jako další krok je výběr motivu. Motivy jsou rozdělené do kategorií, což mi přijde jako velice přehledné. S vybíráním motivem jsem si osobně lámala hlavu, jelikož jsem vybíravá a když už jsem tedy měla takovouhle šanci tak jsem chtěla to nejpěknější tričko co dokázala moje hlava vytvořit. :D Kdo chce potisk, dá si tam potisk, kdo chce k tomu si ještě něco připsat nechť přepne na okénko '' texty ''. Líbí se mi na tom to, že si můžete text napsat jaký chcete, zvolit si barvičku jakou chcete, manipulovat, otáčet s textem na tričku jak chcete... Prostě fajn, bez problémů, jednoduché a krásný výsledek! :)


No a těm co nevyhovují motivy SHIRTINATORU je skvělé oknénko ''vlastní motiv'' Můžete si vytvořit motiv, a pak jednoduše nahrát a dát na tričko :))
A tričko je hotové!

Jsem moc ráda, že jsem si tuhle zkušenost mohla vyzkoušet podle svého, nikdy to není takové když čtete nějaký článek a je to fakt super pocit, na pár minutek se stát '' návrhářkou ''
 Tato stránka se mi moc líbí, svým designem. Líbí se mi, že mají tolik motivů na výběr ba dokonce i možnost svého návrhu, to je podle mě veliké + .
Pracovalo se mi úplně krásně, akorát jsem dost dlouho dumala nad tím co si vlastně na tričko dám.
Po dlouhém rozhodování, aplikování a dodělávání dokonalosti, jsem byla nadšená!
Moc se těším, až mi tričko přijde a až Vám ho v dalším článku představím. Doufám že bude vypadat stejně tak krásně, jako když jsem si ho tvořila na stránkách.
Kdo už něco podobného dělal, ví co a jak a kdo ne, tak by měl vyzkoušet, je to pěkná zkušenost a budete pak na sebe hrdí, na svůj výkon! :D)))

Já této stránce dávám 1* 

Pokud budete chtít nějaký produkt vyrobený podle svého, každému vřele doporučuji tuto stránku!

Máte s tou to stránkou zkušenosti ? :)







2 komentáře

  1. O tejto stránke som už čítala ja jednom blogu a veľmi ma to zaujalo, chystám sa aj ja vytvoriť si tričko ale až po všetkých skúškach, tak uvidím čo to dá :) Môj blog :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥