TEST!


Krásné ráno dámy! :) Včera jsem se večer dívala na čt1 a dávali tam ZÁZRAKY PŘÍRODY, je to takový pořad se slavnými hosty kde zodpovídají různé životní otázky. Probíhají zde i různé pokusy. Tento pořád jsem si oblíbila a proto jsem Vám připravila testík, který včera v pořadu probíhal...

Některá jste třeba už dělala, některá ne, každopádně budu ráda za každou odpověď :) Je to takový testík ''lidského myšlení'' 



V úterý se podívám na výsledky a hned Vás o tom budu informovat v dalším článku :)






↑ Klik 

22 komentářů

  1. Máš to tam :-) Jsem zvědavá :-P

    OdpovědětVymazat
  2. Vyplnila jsem :) Zázraky přírody je taky můj oblíbený pořad

    OdpovědětVymazat
  3. To jsem zvědavá, co z toho bude. Vyplněno!

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to tam :D Beztak to bude nějaký chyták, že si pak budu připadat jako idiot :D

    OdpovědětVymazat
  5. Vyplněno :)
    Psala jsi mi na blog, abych si tam přidala GFC...jako naprostá blondýna se tě ptám..jak na to? :( Hodila jsem tam Google+, ale mám pocit, že to není ono :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Normálne som si urobila ten test :D

    OdpovědětVymazat
  7. Vyplněno, doufám, že v tom není něco schováno :)

    http://anesagill.blogspot.com


    OdpovědětVymazat
  8. Zajímavý:). Tyhle testíky se mi moc líbí, protože většinou vznikne zajímavý výsledek:). Stejně si myslím, že ty psací projevy budu mít jiné než ostatní:D!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to jsem opravdu zvědavá, co z toho vzejde :D

    OdpovědětVymazat
  10. a kde budu vysledky??? tu na blogu?

    OdpovědětVymazat
  11. Hotovo a díky za tip, jak si vyrobit vlastní dotazník!:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, ďakujem za info o tejto súťaži na mojom blogu, test som vyplnila!!
    Myslím, že o niečom podobnom som už dávnejšie počula a sa mi zdá, že sa budeme väčšina zhodovať v posledných odpovediach alebo niečo také :)) Som zvedavá na výsleky, kuknem ich v utorok :)
    Yanka

    OdpovědětVymazat
  13. taky jsem zvědavá, co z toho bude :D no aspoň se nad sebou kdyžtak zasměju..

    OdpovědětVymazat
  14. Vyplněno a jsem zvědavá, s čím prijdes:-)!!

    OdpovědětVymazat
  15. Samozřejmě jsem tam napsala kladivo, červená a jablko :D. Tutovka!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥