11. 4. 2013

TONERY od SKIN79

Krásný den přeji :) Dnes Vám přináším článek o TONERECH z e-shopu http://www.bb-cream.cz který mi poskytl tyto dva výrobky za spolupráci. O tom, že tento e-shop má skvělé produkty mě přesvědčila řada BB-creamů, ( o jednom z nich píšu ve svém článku ) které doporučuji všem :) No a teď jdeme se podívat na zoubek tonerům. Po otevření balíčku jsem byla ohromena- dva tonery ? :O Vůbec jsem to nečekala, myslela jsem si, že mi buď přijde CRYSTAL C nebo GREEN TEA. A tím to chci poděkovat paní z BB-creamů za poskytnutí produktů.








Osvěží / Přirozená hydratace / Lze použít před i po make-upu / Vhodný na pleť, tělo i vlasy / Lze použít celoročně

Dopřejte své pleti svěžest a přirozenou hydrataci bez těžkého pocitu. Toner s extrakty ze zeleného a bílého čaje účinně kontroluje tvorbu mazu, kvalitní bylinné extrakty pleť zklidňují a udržují ji v přirozené rovnováze, výsledkem je svěží, jemná, čistá, krásná a hydratovaná pleť.
  • Kontrola tvorby mazu-díky extraktům ze zeleného čaje a bílého účinně kontroluje tvorbu mazu, zároveň  ale nevysušuje a dodává pleti přirozenou hydrataci a výživu.
  • Uvolnění, osvěžení a zklidnění unavené pleti.
  • Čistá a hydratovaná pleť- použití jako toner pro vyčištění pleti, ale také i po make-upu pro osvěžení a přirozenou hydrataci pleti.
  • Snadné použití kdekoliv a kdykoliv dle potřeby, je možné použít na pleť, tělo i vlasy.
Vhodné pro všechny typy pleti

Hlavní ingredience

Extrakt z bílého a zeleného čaje a šruchy
Použití
1. Po vyčištění pleti aplikujte ve vzdálenosti 20 cm. Mějte zavřené oči
2. Lze použit i po make-upu, kdykoliv a kdekoliv při pocitu suché a unavené pleti
3. Lze použít i na tělo a vlasy




Cena > 195,-



Moje hodnocení
Balení tohoto toneru má obsah 60 ml a je to taková plastová lahvička s aplikátorem ve spreji. Parfemaci má příjemnou, cítím z toho ten zelený čajík. Když jsem si pleť vyčistila, aplikovala jsem a i když jsem udělala nepatrnou chybu, že jsem otevřela oko, vůbec mě to nepálilo. Po aplikaci jsem rozetřela,  tak do minutky to zaschne a vůbec není vidět nějaká mastnota nebo něco takového. Pleť po aplikaci krásně voní, je hydratovaná a krásně jemňoučká jako andílská prdýlka :D Tenhle toner je prostě skvělý, doporučuji ho všem :)





 



Osvěží / Přirozená hydratace / Lze použít před i po make-upu / Vhodný na pleť, tělo i vlasy / Lze použít celoročně


Crystal C Mist Toner dodává pleti vitamín C, přináší vitalitu unavené pleti, projasňuje bez lesknutí, osvěžuje, udržuje pleť čistou a svěží po dlouho dobu, kontroluje tvorbu mazu, přirozeně hydratuje.

  • Vitamín C oživuje a projasňuje - rostlinné výtažky, které obsahují hodně vitamínu, projasňují pleť a zároveň kontrolují tvorbu mazu a hydratují suchou pleť.
  • Relaxace a uvolnění - jemná citrusová vůně osvěžuje tělo i duši.
  • Čistá a hydratovaná pleť- použití jako toner pro vyčištění pleti, ale také i po make-upu pro osvěžení a přirozenou hydrataci pleti.
  • Snadné použití kdekoliv a kdykoliv dle potřeby, je možné použít na pleť, tělo i vlasy

    Vhodné pro všechny typy pletí.

    Hlavní ingredience
    Vitamin E a C, červené hroznové víno, Extrakt z citronu, granátového jablka, papáji

Použití
1. Po vyčištění pleti aplikujte ve vzdálenosti 20 cm. Mějte zavřené oči
2. Lze použit i po make-upu, kdykoliv a kdekoliv při pocitu suché a unavené pleti
3. Lze použít i na tělo a vlasy 



    Cena > 195,-

    Moje hodnocení
    Asi by bylo hloupé tu psát stejné hodnocení jako u GREEN TEA, mají stejné vlastnosti, co se týče na pohled týkající a na pohmat na pleti, liší se ovšem parfemace, tady je zřetelně cítit citrón a granátové jablko :) Prostě taková citrusová parfemace, opět doporučuji všem :)




    Tak co na to říkáte slečny?









    8 komentářů:

    1. Ten stím zeleným čajem mě zaujal. Super recenze, díky za tip =)

      OdpovědětVymazat
    2. Zajímavý článek, musela sis stím dát praci. Děkujeme ti za tip :)

      OdpovědětVymazat
    3. Skvělý tip - tonery od Skin79 jsem ještě nezaregistrovala. Lákavě vypadají oba, přemýšlím, který by mě lákal víc :-)

      OdpovědětVymazat
    4. ja pouzivam tea tree olejcek a nemozem sa nan stazovat, takze nepochybujem, ze aj tento toner je skvely:), fakt zaujimave produkty, doteraz som ani nevedela, ze aj taketo nieco je v ponuke, takze zase nieco nove pre mna:)

      OdpovědětVymazat
    5. Díky za tip, super recenze :-) škoda že pleťových vod a různých produktů na pleť mám hromadu :D

      OdpovědětVymazat
    6. Tak jsem si nakonec objednala ten oranžový :-)

      OdpovědětVymazat

    Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥