Věci, bez kterých se neobejdu & Nové kousky v šatníku


Ahoj, ahoj...
Jak pak se máte při pátečním podvečeru ? Razíte někam večer, nebo budete trčet doma? :D Každopádně tímto Vám chci Všem popřát krásný víkend. Jelikož jsem teď pár dní na blog kašlala, míním to tímto článkem napravit. Chtěla jsem Vám konečně napsat alespoň jednu slibovanou recenzi od Saloos, ale výrobky nemám dostatečně otestované na to, abych mohla dělat chytrou :D. A zpět k tématu-každá z nás má nějaké ''věcičky'' bez kterých by prostě nedokázala žít! Ano, ano ... i já takové mám. A tímto Vám je chci představit.


Tak jako první věc-TOALETKA-Nikdy bych bez ní nemohla být ani jeden den! A právě teď používám tuto, GUESS GIRL, kterou jsem dostala k narozeninám od svého miláčka!♥ Vždycky jsem si přála mít nějakou od guess a tato?! Doslova jsem si jí zamilovala... Krásná smyslná vůně, no prostě to pravé pro mě!




Upíří deníky♥ Nejlepší můj seriál,  každý díl zkouknutý min. 3x. Dnes jsem stahovala 4x19 který vyšel včéra tak až článek dopíšu , vrhnu se na něj ! :)


A dále tu mám SAMSUNG GALAXY ACE. Moje zlatíčko mobilní :D Má všechny funkce které potřebuji, krásně fotí, no prostě paráda. Ani nějak jsem nový mobil nepotřebovala, ale z důvodů, že máme ve škole zlodějíčky a někdo mi ukradl předchozí mobil, tak jsem si vybrala tento. Lidi jsou prostě zlý no. 


Vlasová péče nesmí chybět! U mě se nejvíc osvědčil tento olejíček od GLISS KUR. Je to kůra pro regeneraci a lesk a zabraňuje třepením konečkům. No to s těmi konečky, to nevím nevím, ale tak trošku regenerace tam je! Jak je vidět, tak už mám opravdu skoro na dně, brzy budu muset pro něho skočit protože je fakt skvělý :) 


Momentálně se neobejdu bez antibiotik! Je to tak, jsem nemocná se zánětem uzlin, zpozorovala jsem takovou bouli za uchem, která strašně bolela a tak jsem si zašla k doktorovi, ten mě odměnil tabletami a krémem který si bouli potírám... Nevím jak je to možné, ale mám jí čím dál tím větší :/.. 


Mandarinky♥Po těch bych se mohla utlouct.


Nové kousky v šatníku


Tak tyto dvě krásky už tvoří můj šatník. Velbloudí krajkové tričko z Halensu- Bála jsem se že mi bude prosvítat podprsenka, ale i červená je pod tímto tričkem tabu)) Fakt skvělé, mám z něho radost, má 3/4 rukávy.
Dále tričko GUESS, ach! Po tomhle jsem prahla dlouho! Tyrkysové žádné nemám, tak proto jsem zvolila tuto barvičku) ve předu má takovýhle potisk a vzadu má taková křidélka! Určitě se v něm někdy vyfotím a ukážu Vám image zezadu :D. Z tohohle mám mnohem větší radost, něž z předešlého.

No a co Vás v poslední době potěšilo?

17 komentářů

  1. Vůni Guess mám taky a hned se stala moji nejoblíbenější ;) <3

    OdpovědětVymazat
  2. Pafémek vypadá mile, a Gliss Kur je skvělý ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to máme společných docela dost věcí :D .... Upíří deníky taky miluju a 19ctku už mám zkouknutou :))... Mobil mám stejný a kúru od Gliss kuru používám taky stejnou :D náhodička :)... Snad bude boule brzo pryč ;)

    OdpovědětVymazat
  4. máme hodně věcí společných :-)
    brzy se uzdrav!
    GA o Tangle Teezer

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj!
    Nevím jak to popsat, ale štítky na blogu jsem vytvořila na nastavení blogger, kde máš v levém sloupci (myslím, že 3. svrchu) STRÁNKY. Tak už tě to navede :-) Snad se ti to povede! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já dnes budu trčet doma nad sledováním komedie a vůbec mi to nevadí :D :).

    OdpovědětVymazat
  7. Flakónik parfému je moc pekný :)

    PS: Všetky dievčatá a ženy vo veku od 10-99 rokov pozývam na moju VEĽKÚ JARNÚ GIVEAWAY. :)
    http://sueandcolours.blogspot.sk/2013/04/jarna-giveaway-4.html

    Bavte sa
    S pozdravom Zuzana Stanko

    OdpovědětVymazat
  8. zrovna včera večer jsem taky koukala na upíří deníky 4x19, skvělý díl! :)

    OdpovědětVymazat
  9. krasny parfem :) ja ten "muj" nejak nemuzu najit :)

    blog she.is.the.one

    shop mignon mignon

    OdpovědětVymazat
  10. Konečně někdo, kdo taky nemá iphone :D

    OdpovědětVymazat
  11. Nie, včera som si neužívala piatkový večer mimo domu, ale poobedie bolo viac než skvelé, lebo som chorá a prišiel ma pozrieť môj priateľ a priniesol mi so sebou trošku zdravia a energie, takže sa cítim zas o niečo lepšie.
    Už som videla aj TVD 4x19, Elena mi lezie na nervy, čakám, kedy ju konečne niekto zabije...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi se měla náramně :) Mě Elena taky leze na nervy, ale já čekám kdo jí konečně vrátí city! .:D

      Vymazat
  12. Konečne nejaká blogerka čo je tiež zbláznená do Upírskych denníkov :) Dnes som akurát pozerala 4x19 som zvedavá čo bude dalej.

    sisablog

    OdpovědětVymazat
  13. V pár věcech se schodujeme :-)) A hlavně ty upíří deníky ♥

    OdpovědětVymazat
  14. vonavku mam aj ja a je supisko :D

    http://appleispink.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥