Yves Rocher - Lesky na rty ❁

Přeji krásný den čtenářky moje. Přináším Vám novinu - začala jsem spolupracovat se stránkou http://www.yves-rocher.cz . Na první recenzi mi poskytli sprchový gel - o kterém budu psát později ( máte se na co těšit!)  a dva roztomilé lesky na rty za což jsem jim nesmírně vděčná. Tak Vám ty dva vyvoněný krasavce jdu představit! )))

Lesk na rty mandarinka

Delikátní vůně mandarinky pro neodolatelně svůdné rty. Tento lesk na rty s vůní mandarinky dodá Vašim rtům přirozený a lesklý efekt.

Lesk na rty meruňka
Obohacený o olej z meruňkových jader, tento lesk na rty s vůní meruňky dodá Vašim rtům přirozený a lesklý efekt. Delikátní vůně meruňky udělá Vaše rty neodolatelné







Tak oba dva lesky jsou úžasné a stojí jen 79,- , každá má svojí parfemaci podle pří-chutě, na rtech vypadají stejně, ale rozlišuje je ta parfemace a myslím si, že i konzistence na rtech? Ano ano je to tak, přijde mi to, že ten olej v meruňce mění konzistenci oproti mandarince. Nejvíc jsem si zamilovala MERUŇKU♥ parfemace se mi líbí více a olej je olej. Každému tento lesk doporučuji! 


















A co Vy? Patří do Vaší kosmetické sbírky alespoň jeden z uvedených lesků? Jaké máte svoje nejoblíbenější lesky? 

Děkuji za každý Váš komentář♥




10 komentářů

  1. od Yves Rocher mám vanilkový a je skvelý :) verím že aj tieto vone sú úžasné :)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  2. mám to taky někdy v plánu :) :D
    Já lesk na rty nepoužívám.

    OdpovědětVymazat
  3. Yves Rocher mají skvělé produkty! :) já mám od nich balzám

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám u Yves Rocher ráda jejich salon, kde dělají super profi depilaci. S blížícím se létem už se opět chystám:) Produkty mě ale nějak neoslovily, i když jejich výlohy míjím každý den do práce a vizuálně jsou k nakousnutí:)

    OdpovědětVymazat
  5. Yves Rocher mám moc ráda, ale přímo nesnáším lesky na rty, ale moc hezký příspěvek i blog :).Byla bych ráda kdyby ses podívala i na můj blog a pokud se ti líbí můžeme se navzájem odebírat, napiš mi na blog :).Zatím :)

    OdpovědětVymazat
  6. ten mandarínkový by som rada vyskúšala:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě ani jeden, ale ten mandarinkový mne navnadil :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Od YR bohužiaľ nemám ani jeden, no keby ich tu niekde v blízkosti predávali určite si jeden zaobstarám :)
    http://ourpinkhell.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥