Zázrak jménem Tea Tree-Manuka

Tak jsem tu s první slibovanou recenzí od Saloos. Bude se jednat o hydrofilní odličovací olej Tea Tree-Manuka. Saloos má tyto olejíčky rozškatulkované do různých typů jako je třeba - Energie a vitalita, regenerace, zklidnění pleti, elixír mládí a tak dále. Tento patří - PRO MLADOU PLEŤ. A proč zrovna Manuka? Ta násobí účinky tea tree a pro pleť tvoří velmi příznivou směs. Což mi přijde jako velké + . Je vhodný pro mastnou, mladou a problematickou pleť. Jemně dezinfikuje, pomáhá při akné, reguluje tvorbu kožního mazu. Zabraňuje průniku bakterií a plísní do hlubších vrstev kůže. Víc se dozvíte po rozkliknutí ''další informace'' .





Složení
-Oleje lisované za studena: bio slunečnicový, bio sezamový 
-Esenciální oleje tea tree a manuka
-PEG-40 sorbitan peroleate
-laureth-4
-Lecitin 
-Vitamíny A, E, F


















Tři kroky k přirozeně krásné pleti
Doporučuje se provádět čištění pleti ráno a večer

ČIŠTĚNÍ- Hydrofilní odličovací olej Saloos důkladně a jemně čistí nalíčenou i nenalíčenou pleť.

TONIZACE- K tonizaci se doporučuje pleťová voda Saloos, který zvyšuje vlhkosti pleti, jemně ji dočistí, osvěží, tonizuje a zanechá ji dokonale uvolněnou

REGENERACE- Bio regenerační obličejový olej Saloos probudí unavenou pleť k životu, dodá ji sametovou hebkost a zpomalí stárnutí


Jak hydrofilní odličovací oleje pečují o pokožku

Hydrofilní odličovací oleje Saloos patří k tomu nejlepšímu, co můžete své pleti dopřát. Důkladně ji vyčistí, přitom se k ni však chovají šetrně, předávají jí sílu přírodních látek, které ji zjemní, zklidní po celodenní námaze a připraví ji k dalšímu ošetření a regeneraci. Jsou vhodné i na jemné oční partie.



Moje hodnocení & jak olejíček používám

Začnu asi takhle, když mi balíček přišel tak mi jako hned první do ruky padl tento olejíček, uchvátilo mě jeho balení. Nachází se v takové skleněné 50ml lahvičce s šedivou zátkou. Lahvička je polepena sympatickým designem. Když jsem otevřela, překvapil mě aplikátor, myslela jsem si že tam žádný nebude, nevím jak bych Vám ho pospala, ale fotka Vám řekne všechno :). Pár sekund po otevření se do ovzduší začne linout zvláštní parfemace, kterou bych popsala jako divně mentolovou :D s příměsí bylinek. Jestli tento olejíček někdo má, tak ať mi do komentářů napíše, jak na něho působí parfemace, jelikož tohle ..vůbec nevím :D. Jeho konzistence je klasická olejová, avšak mi přijde trošku hustší. Tímto olejíčkem čistím svojí pleť ráno i večer. Vždycky si namočím kosmetický tampónek aby byl vlhký a nanesu na něj pár kapek oleje. Ta vlhkost tam hraje velmi velikou roli, jelikož voda s odličovacím olejem tvoří emulzi, kterou pleť krásně vyčistí. Čistím a střídám tampónek za tampónkem dokud tampónek po vyčistění je čistý. Po vyčištění cítím svojí pleť takovou nadýchanou a lehkou. Krásně jemně sametovou. A příjemně voní. Zdá se mi že tento olejíček je tak skvělý, že dokonce čistí i hluboko ucpané póry. Teda, je to jen můj názor, jelikož jsem si všimla méně černých teček.
Přijde Vám, že všechno vychvaluji? Já za to nemohu prostě že je skvělý, jak říká moje mamka- nejlepší na odlíčení pleti jsou olejíčky! Kdo tento olejíček vlastní, ví o čem mluvím, kdo ho ještě nevlastní tak povinně si ho pořiďte. 50 ml se pohybuje cenově od 76,- a výše


Máte nějaký odličovací olejíček? Nebo dokonce tento? Jaký máte názor na hydrofilní olejíčky?

6 komentářů

  1. mám dva tyhle olejíčky :) jsou super

    OdpovědětVymazat
  2. Mám olej s růžovým dřevem a moc mi vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem olejíčky dva od Saloosu a s oběma jsem byla moc spokojená :).

    OdpovědětVymazat
  4. dobrá recenzia.. moc zaujímava :)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. ja som zvyknuta pouzivat cisty tea tree a kedze sa mi podarilo, ze sa mi dostal do oka, viem, ze to nie je nic prijemne a stipe to, navyse je parfumacia tak vyrazna, ze niekedy mi drazdi oci aj ked ho mam na brade:)), takze si ho moc dobre neviem na sebe predstavit ako odlicovac oci:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥