Konečně doma! - Tričko ze shirtinatoru





Zdravím při nedělním večeru. Tak už mám konečně doma to svoje vyrobené tričko z http://www.shirtinator.cz/ Jelikož kurýr nemohl nikoho doma zastihnout, doručení se tím komplikovalo a tím pádem i oddalovalo. Ale teď už je u mě a můžu Vám zdělit své dojmy z trička! 
Hned po otevření jsem se zalekala materiálu, jelikož je takový silný a teplý :D.. Ale to není vůbec na chybě. Rozhodně kdybych tričko dělala znovu asi si vyberu jiný střih :)


Jinak je vše tak jak jsem si tvořila.Všechno přesné a spolehlivé. Komunikace příjemná a doručení rychlé. Každému tuto stránku vřele doporučuji. A tímto chci ještě poděkovat, že jsem dostala takovouhle možnost :)
Už jste některá této nabídky využila? 



7 komentářů

  1. Moc hezké tričko :) mužu se zeptat jak dlouho trvalo než ti odepsali? :)

    OdpovědětVymazat
  2. tiež som si u nich robila tričko, avšak nebola som dosť kreatívna a tak sa mi ani trošku nepáči, ale to tvoje je veľmi pekné:)
    nati♥
    Práve u mňa prebieha aj giveaway, budem rada keď sa zapojíš:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥