15. 5. 2013

Lovely Girl BB Cream SKIN79




Další super produkt co mi http://www.bb-cream.cz poskytl je tento BB-cream Lovely Girl♥ 
A já Vám tímto přináším tento článek.





♥Originální popis♥
Pro mladou problematickou pleť / Překrytí vad a nedostatků
Multifunkční BB Cream navržený speciálně pro mladou problematickou pleť ( cca 17 - 22 let ). Extrakt z moruše a měsíčku lékařského pleť uklidňuje a hydratuje. Bylinný komplex chrání před škodlivými vnějšími vlivy a efektivně eliminuje vady pleti.

Cena-295,- (50g)
  • Kvalita- extrakt z moruše a měsíčku lékařského dodávají živiny a pleť hydratují.
  • Spolehlivost- zabraňuje lesknutí způsobených vodou, potem a kožním mazem, pleť udržuje čistou po dlouhou dobu.
  • Roztomilý design- krásné růžové balení.

Vhodný pro typy pleti:
  • Mastná, lesknoucí se pleť
  • Nevyvážená pleť
  • Citlivá pleť
  • Problematická pleť


    ♥Můj verdikt♥
    Po otevření jsem se zhrozila odstínu- tak světlý? :O Po té co jsem aplikovala na pleť se odstín vůbec nezdál tak světlý, jelikož mám snědou pleť raději jsem ještě nepatrně přepudrovala abych nevypadala tak bledě. Co se týče krytí, je maximální, ale takové ty výrazné pupínky nezakryje, na to je potřeba už náš jiný pomocník-korektor. Zahladí póry. Určitě na pleti vydrží dlouho. Co nejvíce na mě zapůsobilo je úžasná parfemace měsíčku lékařského.




    Balení je opravdu roztomilé 



    Máte s tímto roztomilým BB zkušenosti? Já osobně bych ho doporučila každé z nás.

    ♥♥♥


    6 komentářů:

    1. To balení je strašně krásný !:-)

      OdpovědětVymazat
    2. ja vidim myslim tuto znacku prvykrat, ale balenie ma vazne sympaticke.)

      OdpovědětVymazat
    3. Tak ten bych měla hodně ráda :).

      OdpovědětVymazat
    4. Zlatučký obal to má, strašne ! :3

      + Pozývam Ťa k sebe na giveaway ! :) ↓
      http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/05/giveaway-with-oasap.html

      OdpovědětVymazat
    5. Ojojoooj :) Tých BBkrémov mám už toľko :) Porozmýšľam nad kúpou tohoto :)
      Andy

      OdpovědětVymazat
    6. Vypadá opravdu moc lákavě, líbí se mi :). Třeba ho vyzkouším, až mi dojde make-up.

      www.andie-chambers.blogspot.cz

      OdpovědětVymazat

    Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥