╰ Nemalá radost po čtvrtečním dni ╮





Ahojky všem, chtěla bych se Vám pochlubit s mým novým úlovkem. Jelikož sluníčko svítí jako o závod a nožky mě začínají bolet z 10cm podpatků tak jsme se rozhodla, že už to potřebuje nějaké ty balerínky! Nad vietnamskými obchody jsem ani nepřemýšlela :D a proto sjela do Deichmanu. Okamžitě mě povalily regály nádherných balerínek a já nevěděla které dřív. Na klasicky černé jsem se vykašlala, jelikož co se týče balerýn, nikdy jsem jinou barvu než černou neměla! Pro tento den u mě zvítězily tyto krásky, které mi už říkají mami :D. 






Upřímně balerínky jsou jedni z mých nejoblíbenějších bot. :) A jak jste na tom vy? 




17 komentářů

  1. krásne :) balerínky mám tiež rada,ale je celkom ťažké nájsť také ktoré by neotláčali a boli by pohodlné

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem na balerínky prokletá, pokaždém nošení nemůžu tak měsíc žádné podobné botky:D ale pěkné jsou, to jo!

    OdpovědětVymazat
  3. vypadají krásně! jsou pohodlné? mně totiž zatím asi každé baleríny dodřely nohy (achillovky) :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou velice pohodlné ! :) Připadám si v nich jako v peřince, opravdu! :)

      Vymazat
  4. ja balerínky moc nemusím, ale tieto sú naozaj krásne! :) môžem sa spýtať koľko stáli? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsou krásňoučký :) Dobrej výběr!

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou moc hezké, balerínky miluju :).

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou moc krásné, závidím :)

    Zvu tě na svoji první giveaway u mě na blogu:
    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/2013/05/moje-narozeniny-prvni-giveaway-na-blogu.html

    Budu ráda, když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ty teda jsou :) Já bohužel nemohu nosit baleríny, protože z každých mám puchýře na patách. Mám jen jedno tygrované co mi vyhovují...

    OdpovědětVymazat
  9. ja si zase kludne kupujem baleriny u cinanca, pre mna su pohodlnejsie ako z bezneho obchodu..

    OdpovědětVymazat
  10. V Deichmanu jsou hooodně pěkné baleríny, ale já naopak zamířila k vietnamcům, kde měli všechny skoro stejné a za nižší ceny.. takže i já mám nové ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥