14. 5. 2013

Pleťová emulze - Nonique


Krásný den přeji! Už před pár týdny mi dorazila pleťová emulze od NONIQUE  - konečně jsem se dostala k zrecenzování tohoto produktu!



Přírodní péče o Vaši pleť pomocí toho nejlepšího z přírody



Originální popis 
Naše pleťová emulze Extreme Energy s BIO plody Noni, BIO Aloe Vera, Bio Grapfruitem, Bio Guaranou a BIO Mangem dodává Vaší pokožce vlhkost a energii. Se svěží vůní manga, papáji a grapefruitu. Emulze pomáhá Vaší unavené pleti získat zpět ztracenou energii a sílu. Díky hydratačním účinkům tohoto přípravku je Vaše pleť stále svěží a dokonale hebká.










grapefruitBIO Grapefruit
Jedná se o velmi účinný antioxidant. Má antiseptické účinky, povzbuzující a osvěžující vůni.
guaranaBIO Guarana
Vdechuje nový život do Vašich kožních buněk a dodává jim nové síly. Má povzbuzující a antioxidační účinky. Chrání Vaši pokožku před škodlivými vlivy   životního prostředí.
noni fruchtBIO plody Noni
Jedna z nejexkluzivnějších složek této kosmetiky. Má vysoký obsah flavanoidů a živin. Má ochranné a regenerační účinky.
aloe veraBIO Aloe Vera
Je známá pro své hydratační, protizánětlivé, ochranné a léčivé vlastnosti. Ideální pro suchou pokožku.
Můj verdikt? 
Tak když jsem tubičku otevřela, opravdu mě povalila parfemace manga a grapefruitu. Konzistence je trošku hustší, což není na chybě. Po aplikaci se krásně vsákne a vytvoří pevný film na pokožce. Moje pleť mi přijde hydratovaná, ale jako velký mínus je - že se mi po chvíli začínají tvořit na pleti červené flíčky, aplikuji hlavně večer, takže je ještě někdy ráno mám. Vůbec nevím čím to může být způsobeno, jestli nějaká alergická reakce nebo či co ..opravdu nevím, a to mě dost mrzí, protože mě to od této emulze odrazuje ...






Zkušenosti? Připomínky? 
TĚŠÍM SE NA VAŠE KOMENTÁŘE.

:) ♥ (:

5 komentářů:

  1. Pěkná recenze, značku vůbec neznám a složení je zajímavé, i obal se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Mne tato značka láká, ale zatím jsem nic nezkoušela. Bála bych se ale, že bych také měla červené flíčky - moje pleť ttotiž spustu přísad v bio kosmetice moc nemusí a reaguje na ně nepřiměřeně :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba by jsi ty flíčky neměla, já vůbec nevím z čeho to mám :/

      Vymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥