3. 5. 2013

RYOR


Krém na ruce s aloe vera



Kdo četl můj předposlední článek ví, že jsem měla možnost otestovat krém na ruce od Ryoru z e-shopu http://www.drogeriemartina.cz/ Dostala jsem dva 30 ml vzorečky. Musím říct, že jeden mám skoro prázdný, protože jej nepoužívám jen na ruce ale i na nohy. A co vůbec tento krém slibuje ? Proto Vám přináším tuto mini recenzi! :)



   Popis produktu

Dobře vstřebatelný přípravek k ochraně a regeneraci pokožky rukou. Vytváří ochranný film, který omezuje působení negativních vlivů vnějšího prostředí. Extrakt z aloe vera zvyšuje hydrataci a  zlepšuje pevnost a pružnost pokožky. Krém se lehce vtírá  a nezanechává mastný film. Je vhodné jej aplikovat  několikrát denně po umytí rukou.
Jak ho vidím JÁ?
Po otevření tuby mě hned zaujala parfemace, která je krémová s nádechem aloe, voní ještě dost dlouho po rozetření. Konzistence je řekla bych že dosti hustá, proto vytváří na pokožce tak silný ochranný film. Krém se krásně roztírá, skoro hned uschne, což je veliké + u usnadnění v čekání. Normální tubu zakoupíte za >> 72 ,- v 200 ml balení což mi přijde jako naprostá bomba. Nevím co bych Vám k tomu dodala více...                           ( máte s tímto krémem zkušenosti ? )
                            snad jen.... KRÁSNÝ VÍKEND SLEČNY! :)
 




4 komentáře:

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥