21. 8. 2013

❝ BIG COMEBACK ❞

Zdravím všechny slečny, blogerky, moje čtenářky, kteří mi jsou stále věrní a stále mě sledují! Hlásím ❝ BIG COMEBACK ❞ Ani nevím, proč vlastně jsem přestala věnovat mému blogu pozornost, každopádně jsem tu a už nikdy jinak!!! Takové to blogerské volno mi prospělo a mám v kapse pro Vás tolik článků, nevím kterým začít :) Jak prožíváte své prázdniny? Já maximálně využívám svého času, snažím se každou sekundu využít a mám se fajn, je mi skvěle i po těch únavných víkendech v práci, s kterou Vás také seznámím.


Nejvíce mě potěšil mail od paní Jarmily Kacerlový z YS kde mi oznámila příchod nových výrobků testování! Anoo, to mě nakoplo v půl 2 ráno, když jsem si mazala maily z nespavosti a to moje zlato pochrupkávalo únavou z fotbalového tréninku.

Pro dnešek se loučím, mějte se krásně ,) 

5 komentářů:

  1. Také Tě vítám zpět a budu se moc těšit na nové příspěvky =)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, přidala jsem se do tvých sledovatelů na GFC:-). Pokud by sis chtěla přidat i ty mě, budu ráda:-)

    http://havlikovakarolina.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. dakujem mti strašne strašne krásne za tvoje komentáre na mojom blogu, ktoré mi urobili neskutočnú radosť :) tolko pochvál si mi tam napísala, že si ich až nezaslužim :D máš krásny blog, takže dakujem že si mi napísala tie komentáre, lebo tak som sa dostala k tomu tvojmu :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥