30. 8. 2013

Minted Rose Lip Balm♥


Zdravím slečny, musím se Vám s něčím pochlubit, musím Vám to prozradit a společně si poradit! Už je tomu dávno co jsem byla obdarovaná balíčkem od http://www.roseandlips.cz . Přišel mi úžasný balzámek MINTED ROSE LIP BALM! Moc se všem omlouvám, že nemám reálné fotky, ale nejsem doma, nemám ho u sebe a tak Vám toto nemohu poskytnout. Brzy hned napravím!:)


Když jsem dostala nabídku, ať si některý vyberu, tento mě zaujal na první pohled. Nejvíce tou barvičkou, jelikož se mi líbí, když tenhle ten parádní odstín je na mých rtech a také to že je peprmintový? :D Říkám to správně? No prostě jasně a zdaleka je fakt skvělý.. Nemám slov, nejvíc si myslím, že své využití má na podzim a zimu kdy nejvíce rty praskají. Pěkně rty prosvěží, dostanou krásnou barvu a má příjemnou vůni. Co mě nejvíce trápí kromě rozpraskaných rtů je suchá kůže okolo nosu. Když dostanu rýmu tak smrkám a smrkám a pak mé okolí nosu je celé zarudlé a loupe se mi kůžička a hrozně to pálí! Jednoho dne, mě napadla jedna nesmyslná věc :D Co tento balzám použít na můj problematický nos? No jasně že! Namazala jsem a jaká to byla úleva! A ani dé to týdne jsem měla nos jak princezna :D))) Fakt mohu jen doporučit!!!!! Děkuji ROSE&LIPS za poskytnutí tohoto produktu :)))


MÁTE S TÍMTO ZKUŠENOSTI? NEBO S JINÝMI OD R&L POCHLUBTE SE MI :)) 


5 komentářů:

  1. Ahoj kočko nominovala jsem tě na Liebster Award!! Více informací najdeš zde :-)Doufám, že to přijmeš. http://kyrkys.blogspot.cz/2013/08/liebster-award.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji moc za nominaci :) Moc mě to potěšilo a přijímám to :) večer se do toho pustím :)))

      Vymazat
  2. To vypadá dobře! :) vyzkouším!

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat na svůj blog, kde právě probíhá giveaway na téma back to school. Budu ráda když se zúčastníte :)

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovědětVymazat
  3. ten musí tak hrozně dobře vonět!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥