25. 8. 2013

Nail'ART


Zdravím slečny. Už tu dlouho nebyl žadný Nail'Art tak Vám ho přináším. Než jsem vykutila co já vlastně na ty nehtíky chci a co se mi fakt bude líbit, jsem si ty nehty lakovala a odlakovávala snad 5x a jooo já přeci jen po pár zkouškách dosáhla svého úspěchu a uznala jsem, že tento nehtíkový design je fajn! I mamka mi ho pochválila se slovy, že si myslela že mám gelové nehty! CHA-CHA ... 



Modrá je dobrá a mě se prostě líbí! 

Nejprve jsem si nehty nalakovala bezbarvým lakem od Gabriella Salvete, který je k tomu všemu rychleschnoucí - což je pravda pravdoucí! A poté jsem nanášela třpytky... Po téhle práci, která mi dala zabrat abych to neměla rozpatlané všude, jsem asi 3x znovu přetřela bezbarvým lakem abych třpytky nepoztrácela :)) ... No a výsledek? Já jsem s tím spokojená :)


Líbí se Vám tato variance? Jakou barvu máte nejraději na nehtech? :) A jakou naopak by jste si nikdy nedaly?



6 komentářů:

  1. Barvička třpytek je to moc hezká, takovou mám ráda, ale dala bych je raději na celé nehty.. jednou jsem tak měla růžové a měly hrozně velký úspěch! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ako píšeš na celých nechtoch by to viac vyniklo ale ako ani takto to nieje zlé ;)

      Vymazat
  2. Měla jsem růžové na celé nehty to vypadalo fajn! Ale tenhle pudřík jsem měla i v bílé... a po namočení to vypadalo jakoby mi na nehtíkách zaschla mouka :D.

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá tak úžasně, třpytivě a vesmírně! ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzerá to krásne!:O :)
    xo Jajka

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné :) miluji třpytky, akorát mě štve, že když je mám v kelímku tak je pak mám po celém stole, jsem prostě šikovná :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥