22. 8. 2013

O prázdninách i v MEXICU... my work ⇝

Všichni jsou už v Mexicu, Buenas Dias já taky jdu ....
Jo jo, tak tohle jsme nečekala, brigádu sehnat na poslední školní den?! A tak hladce... Mmm, na mě se tedy usmálo štěstí, ale jak v čem. Poslední školní dny jsem si lámala hlavu tím, že budu celý prázdniny na suchu bez penízku a ono ejhle. Naskytla se mi možnost pracovat v Mexické restauraci. Řeknu Vám, že je to fuška pendlovat mezi stoly a usmívat se na všechny s výjimkou že nějací zákazníci nemají svůj den a vybíjejí si to právě na Vás... Ale jo, mě to baví až na ty unavené nožičky! Pracuji za barem, ale jelikož se v Mexicu vaří převážně mexická jídla ( nečekaně  :D ) tak jsem obdržela zajímavý víkend v kuchyni... dělání obloh jsem zvládala z fleku za to mexické speciality jak by smet?! Třetí den jsem byla přímo šéf kuchařka, ale řeknu Vám holky, dost mi to pomohlo ... Teď můžu lidem poradit s výběrem jídla jak si ráčí jejich chuťové buňky. Burritos, Tacos, Enchiladas, Tamal ... Poradím já Vám co si dát, jsou to fakt takové mexické specialitky obohaceny ostřejšími ochucovadly ale i pro jedlíky s jemnými jazýčky jsou tu i neostrá variance.

Všechno je tak udělané do mexického stylu... Bar! Tam je moje místo a tam se mi to líbí.  El Pasooooo..... Tam ty schůdky! Ty mi daly zabrat ze začátku, když jsem tam pendlila s div né tunovým tácem plného pití!!

Tato velmi útulná restaurace má zahradu s terasou a trampolínou pro zábavu dětiček. Tam se člověk nenudí... Jen personál, když nechodí lidi :D Do atmosféry hraje mexická hudba, která mi už leze krkem.. :D

Miluji tu zástěru a bez jiný bych tam nebyla! I v těch největších pařácích se musí pracovat. Malá prohlídka zahrádky. Když je čas, experimentuji a dělám si kafíčka a ledový kafíčka!

Tak doufám, že jsem Vám tu napsala vše co jsem Vám chtěla sdělit. Pokud budete chtít víc vědět zastavte se na kávu v Mexiku a nebo mi písněte do komentářů. Budu se na ně těšit až je budu číst :)
                                A CO VY A VAŠE BRIGÁDY? 


7 komentářů:

  1. Pracovat v mexické restauraci tak by mě z tama museli odvážet kombajnem jak bych se tam cpala :-)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  2. jeeej ja ze si bola najprv naozaj v mexicu :DDD ja by som v restike robit nemohla! :)

    Pozývam ťa na Weleda giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů, to je paráda! Miluji mexickou kuchyni, nadělala jsi mi pěkné chutě :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný, tématický restaurace jsou fajn a tady se někdo pěkně činil, aby to vevnitř vypadalo autenticky. Fakt super, nejradši bych si tam hned skočila na oběd!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kde se ta mexická nachází? Díky. Tu moji oblíbenou v Praze zavřeli.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké, já jsem si oblíbila La Casa Argentina v Praze :)

    OdpovědětVymazat
  7. ó, to je super!
    hneď by som si niečo dala a rada sa zastavila! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥