Co mi dnes udělalo radost!


Ahojky sluníčka! Dnešní příspěvek bude krátký a stručný! Dnes jsem trochu provětrala peněženku, ale jsem nadevše spokojená. I když jsem se celý den kontrolovala aby se mi nic nestalo, když už je ten pátek 13. ( nejsem pověrčivá, ale když okolí plaší, tak to prostě na mě spadne . :D ) Tak je '' zatím '' skvělý den. Ve škole jen 2 hodiny a pak s milovanou♥. No...  Nejenže jsem udělala radost sobě, ale i mému šatníku. Do sbírky mi přibyli trička, naušničky a potěšení pro mé smutné vlásky!





Ty naušničky krásně zdobí ouško! Gliss Kur, doufám že mi pomůže! Voháknivohoz.cz

CO VÁS DNES POTĚŠILO? 

7 komentářů

  1. Dnes si mě nejvíc potěšila ty milovaná♥

    OdpovědětVymazat
  2. krásne veci a moc pekný blog máš ;) nechcela by si sa vzájomne sledovať ?

    OdpovědětVymazat
  3. O tom GlissKuru jsem už slyšela. :) Prý je moc fajn. Tak snad pomůže!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥