15. 9. 2013

In.. Insta... Instagram!!!

Přeji krásnou neděli moje drahé čtenářky, včera v noci mě popadla nehorázná nuda a tak?! Experimentovala jsem a dělala jsem věci co mě jen napadli.:D Nejhlavnější věc co jsem včera vyzkoušela je - registrovala jsem se na INSTAGRAM. No proč ne? Skoro každý ho má, tak proč já ho nemít.. Manipulace s ním je jednoduchá, za to jsem ráda. Fotky budu přidávat jak z blogerské stránky tak i z osobní...:)) Na blog jsem si přidala ikonku
 Tím jsem vám zlehčila dostání se na můj Insta!:D
A na jakém místě se vůbec tato ikonka nachází?






Jelikož jsem nováček, bude mi chvíli trvat, než se do toho vžiji a budu přidávat fotky a tak různě.:)
Budu ráda za každého odebíratele. :)

MÁTE UŽ VY INSTAGRAM?

KDO CHCE, NECHŤ MI DO KOMENTÁŘE ZANECHÁ URL VAŠEHO INSTA!! :) Ráda se pokochám :)

6 komentářů:

  1. Instagram je asi najlepšia aplikácia alebo Čo to je vlastne. Milujem instagram :). Moje meno je jelly_jaay :) Inak ďakujem za komentár na mojom blogu, veľmi ma potešil.
    Xo Jajka
    sometimes-sad-artist.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. můj insta: http://instagram.com/vercalanikov
    také jsem si ho založila nedávno, a pořád mám chuť tam něco přidávat:D

    OdpovědětVymazat
  3. Instagram je neskutečná závislost.. počkej, až tomu propadneš :)
    http://instagram.com/vskodova

    OdpovědětVymazat
  4. Instagram nemám, ale už se těším, až si ho s koupí nového mobilu pořídím :) Určitě se na tvé fotky budu dívat pravidelně.

    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  5. ja som asi jedina kto nema instagram :)

    Pozyvam na giveaway o Bielenda balicek, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥