3. 9. 2013

Liebster Award!!

Ahojky slečny, poslední prázdninový den jsem si jaksi užila ovšem mou pozitivní náladu mi zkazil rozvrh :D:( Grr... třeťák za dveřmi a už teď je mi hrozně :D. No nic, odtrhávám se od tohoto hrozného tématu a přestupuji raději k pozitivům, dnes mě opravdu překvapil jeden komentář, kdy mě Klárka http://kyrkys.blogspot.cz/ nominovala na Liebster Award. Nečekala jsem to vůbec, moc ti za to děkuji a asi se vrhnu na to!! :))

Jaké jsou pravidla? 
Já odpovím na 10 otázek, které pro mě Klárka vymyslela. Pak nominuji moje oblíbené blogy. Blogy vždy musejí mít méně než 200 čtenářů a těm také vymyslím 10 otázek.


1. Vzpomínáš si na svoji první lásku? Jak se jmenoval tvůj přítel a kolik ti bylo?
 Moje první láska? Ta pořád trvá dodnes!! Jmenuje se Filípek ♥ a bylo mi 13 let.

2. Sportuješ ráda? Napiš jaký sport provozuješ.
Ráda sportuji, né že bych se věnovala sportu pořád, ale na jaře a v létě je to plavání a jízda na kole a v zimě lyžování!

3. Jaká je tvoje nejoblíbenější značka oblečení?
Klárko to myslíš jen jednu? :D Hm, to bude těžké, jelikož to nemám tak až úplně schoulené do jedné. Ale mé oblíbené značky jsou Bershka, Guess, Reserved, TW, Terranova...Beru to hlavně podle výběru, jak jsou ty kousky hezké a hlavně jestli mi sedí velikost :D Takže bych tu mohla vyjmenovávat značky do zítřka :)

4. Jaký je tvůj velký sen?
Být krásná, hubená doktorka MUDr. Hošinská a to až ke mě přijde moje dcera se slovy kdo byla moje první  láska tak abych jí s úsměvem odpověděla : '' Vidíš, sedí v obýváku'' :))

5. Kdybys byla bohatá, co by sis pořídila z kosmetiky a oblečení jako první?
Rozhodně CHANEL :) a z oblečení vůbec nevím.. asi Armani :)

6. Popiš se jednou větou.
Hodná, milá, tvrdohlavá holka se svojí hlavou, která má oči jen pro jednoho♥

7. Tvá oblíbená barva rtěnky? Jaká je to značka?
Zalíbila se mi teď barvy výraznější :) Je to maybelline :)

8. Co si vybereš? DIETA nebo SPORT? A proč?
SPORT!!! Nedokázala bych dietu vydržet ani dva dny, tohle bych mému bříšku nikdy nedopustila :D Dieta mi přijde zbytečná, když je tělo zvyklé na příjem potravy a najednou nehorázný sešup a omezování v jídle tak mi připadá že naopak tělo protestuje a nafoukne se ... Takže ee, jedině sport :) 

9. Jaký je tvůj kosmetický hřích?
Mít nějakou kosmetiku, už jen kvůli tomu jak vypadá obal :D nee ja fakt nevím...
Asi laky na nehty :)

10. Co tě přitahuje na mužích?
Lepší by byla otázka - co tě odpuzuje ? :DD Nekoukám na ''muže'' . Já koukám na toho svého a přitahuje mě jen ON s jeho vlastnostmi  a vzhledem♥ Ale nebudu to tady vypisovat, jelikož by jste mi záviděli :P


MOJE NOMINACE 
eliska-dvorakova
tereziiestaysalive
freedom-dream-desire

MOJE OTÁZKY PRO HOLKY 
1) Proč jsi začala blogovat?

2) Která kosmetika je pro tebe nejlepší a proč?

3) Z jakých dárků míváš největší radost?

4) Kdyby jsi si mohla přát jednu věc, jaká by to byla?

5) Svěřila by jsi se svému klukovi, že bloguješ, nebo jsi si to nechala jako 
tajemství?

6) Co by jsi na sobě změnila a proč?


7) Jaký máš názor na tetování a piercing? Vlastníš alespoň jedno a z jakého důvodu?

8) Jaký máš názor na plastiku?


9) Koupíš si raději jedno značkové tričko za xxx peněz, nebo víc triček od vietnamců?

10) Dokážeš si představit život bez kosmetiky?

((: .Doufám, že holky nominaci přijmou :) Budu se těšit na jejich odpovědi. :))





5 komentářů:

  1. Hned až budu mít trochu času na zbyt, s radostí vyplním :)*

    OdpovědětVymazat
  2. Super, děkuji, že jsi nominaci přijmula :))

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekne ďakujem :) Milo ma to potešilo ;) Vyplním to určite ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Jee to je krásne! A aký ste spolu zlatý! Dúfam že vám to dlho vydrží :) Krásne odpovede vlastne celý článok je super!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥