24. 9. 2013

*New post* Fake tattoos


♥Zdravím krásky.
Přemýšlíte nad tetováním, ale nevíte jak by jste se s ním cítily? Jak by jste s ním vypadaly a vůbec na které místo si ho dát? .. Všechny tyhle dilema rozhodně vyřeší webový eshop o kterém budu dnes psát. Po úmorném dni včera na mě čekal ve schránce balíček plného překvapení. Anooo, šly mi tentokrát '' tetovačky '' od http://www.faketattoos.se/ Upřímně jsem se bála, co to bude za volovinu, jako když jsem byla malá a lepila si tetovačky ze žvýkaček div né na čelo. :D Má reakce po otevření, se náhle změnila a hned jsem věděla, že to bude super zkušenost. Přišly mi tři druhy.. 



No řeknu Vám, byla jsem zvědavá jak to vůbec vypadá, jestli to není hrůza či zázrak .... Ano ano, zázrak to byl, vůbec bych nikdy netušila, že existuje nějaká takováhle kvalita, která vypadá jako pravé tetování. Ihned jsem musela vyzkoušet! Proto jsem si pro začátek zvolila ptáčky. Aplikace je velmi jednoduchá!
  1. ZVOL SI MÍSTO KDE SVOJE FALEŠNÉ TETOVÁNÍ CHCEŠ MÍT
  2. OČISTI MÍSTO
  3. SEJMI FÓLII Z TETOVÁNÍ
  4. PŘITISKNI NA MÍSTO, KAM SI JEN PŘEJEŠ
  5. MOKRÝM ( TŘEBA RUČNÍKEM MALÝM ) PŘILOŽ NA TETOVÁNÍ 
  6. VYČKEJ 30 SEKUND, ALE NIKAM NESPĚCHEJ!!!
  7. SEJMI BÍLÝ PODKLAD Z TETOVÁNÍHO
  8. HOTOVO!!!

    No skvěle! Aplikaci máme za sebou, vše bezbolestné a teď ti můžou všichni závidět.
    A jak vůbec takovéhle falešné tetování vydrží? ... 5 - 10 dní, také to hlavně záleží na tom, na kterém místě tetování se nachází, pokud dochází k velkému styku s vodou, tak je jasné, že bude fuč než za tu dobu, které faketatoos slibuje.:)
    Já jsem si vybrala tohle místo, jelikož jsem kdysi a stále přemýšlím o nějakém tetováním na toto místo! 

    Upřímně já jsem spokojená na maximum, lidi co si toho všimlo dnes ve škole si myslely, že je to pravý, když jsem jim vlastně vysvětlila o co jde, koukaly, jelikož to vypadá fakt věrohodně!
    Jak naložím s ostatními motivy? To fakt teď nemám ponětí.. Myslím si, že je spíše využiji příští rok v létě. Moc http://www.faketattoos.se/ DĚKUJI ZA POSKYTNUTÍ !!!!

    VLASTNÍTE NĚJAKÉ FALEŠNÉ TETOVÁNÍ? 

21 komentářů:

  1. Woooow Nikolko to vypadá úžasně! Já se zrovna na jedno opravdové chystám :-/ a už teď vím, že budu trpět jak pes, ale toužím po tom už dlouho, takže budu muset zatnout zuby :) Jinak žádné falešné tetování nemám, ale rozhodně bych ho chtěla zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  2. vyzerá to naozaj krásne a uveriteľne :) tebe veľmi pristane, a určite by ti išlo aj originál takéto tetovanie :) a ešte musím dodať, že si veeľmi krásna na tých fotkách :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to skvělý nápad! Já jsem tedy přikročila rovnou k pravému tetování . Do poslední cvhíole jsem anipomalu nevěděla, kam přijde a co to bude... ale nakonec jsemspokojená. Určitě o tom takénapíšu nějaký článek.

    OdpovědětVymazat
  4. ďakujeme za tip, tetovania vyzerajú super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na fotkách si nádherná :) a "tetovanie" na tebe vyzerá super :)

    OdpovědětVymazat
  6. To vyzerá úžasne :O :)
    Dreamsgirls0.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Brilliant blog, great posts and beautiful proprietress! What to want more ...
    I'd love to follow you (GTC) and welcome to visit my
    blog about fashion - KatherineUnique.blogspot.com .


    Regards,
    Katherine Unique


    OdpovědětVymazat
  8. Hey there, loved your blog, just followed you on GFC, (145) would you mind to follow back?

    mandyshareslife.blogspot.com

    MandySharesLife FACEBOOK PAGE

    OdpovědětVymazat
  9. Hello! Thank you for passing on my blog. I follow you now on GFC. Have a nice day dear!

    XOXO
    Arianna

    OdpovědětVymazat
  10. krásna


    http://myprettyblog48.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. great tattoos ;) and you`re really beautiful ;)
    would you like to follow each other ?;) I`ve already started ;) Hope you`ll follow me back ;)

    xoxo

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá to parádně. Ale já fake tattoo nepotřebuju, protože už pár let mám jedno pravé. .)

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuji všem moc za všechny komentáře, moc mě potěšily !!!! Děkuji, děkujiiii :)))

    OdpovědětVymazat
  14. Jeej tie lastovičky su krásne! A vyzerajú ako naozajstné tetovanie!
    http://nalensworld.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  15. Jéé ty ptáčci na té ruce jsou opravdu kouzelní :))

    OdpovědětVymazat
  16. Wow, ja by som teda kludne uverila, ze su prave! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Děkuji moc! :))

    Vypadá to úžasně! Na tohle místo bych nejspíše chtěla nějaké podobné tetování, ale asi by to celkem bolelo. Tohle je asi lepší způsob. Je to fakt super :) A ty jsi krásná!

    OdpovědětVymazat
  18. Vyzerajú úplne úžasne! :)

    OdpovědětVymazat
  19. fake tatoos..need to check them! look great<3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥