29. 9. 2013

TAG - Jedno slovo

Pořád jsem přemýšlela jestli do svých štítků přidám i TAG. Hm, a je to tady... Jako většina blogů co sleduji se u Vás objevily TAGY O JEDNOM SLOVĚ ... No a tak proč bych ho i já nezkusila?! Pro začátek je hodně takový krátký a stručný, však ještě a by né když je o jednom slově  ha - ha.


Tvoje vlasy?  NEPODDAJNÉ

Oblíbená věc? MOBIL?

Sen z minulé noci? STRAŠLIVÝ

Oblíbené pití? ALOE-VERA

Vysněné auto? FERRARI

Místnost, ve které se nacházíš? POKOJ

Tvůj strach? PAVOUCI

Co bys chtěla být za 10 let? DOKTORKA

S kým jsi strávila včerejší večer? S PŘÍTELEM

Co nejsi? FALEŠNÁ

Poslední, co jsi dělala? SNÍDANI

Co máš na sobě? OBLEČENÍ

Tvoje oblíbená knížka? ŽÁDNÁ

Poslední, co jsi jedla? PIŠKOTY

Tvůj život? ZVLÁŠTNÍ

Tvoje nálada? SMÍŠENÁ

Tvé léto? NABITÉ

Kdy jsi se naposledy smála? VČÉRA

Nejoblíbenější víkendová činnost? HAJÁNÍ

Tvůj počítač? ČEKÁM

Pivo? FUJ

Zima? LÉTO?

Dovolená? ITÁLIE

V tvé posteli? MILÁČEK

Láska? FILÍPEK<3


Tak tak TAG je u konce :) A mě by zajímalo, jestli se Vám líbil či by jste chtěly další :) Klidně své odkazy na své tagy mě zanechte do komentáře :)

A ještě jedna informace, chtěli by jste GIVEAWAY?

21 komentářů:

  1. Moc krásný tag :P Určitě by se mi líbil nějaký tag na téma X FAKTŮ O MĚ :P

    OdpovědětVymazat
  2. hajání :))) to sa zhodneme :D pekný tag :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tag si půjčim k sobě.. Nevadí?:-)

    OdpovědětVymazat
  4. :D Super odpovede :) V niektorých sa zhodneme :) Čo ma však upútalo je fotka, na ktorej si strašne krásna! :) Missy
    LipstickJungle

    OdpovědětVymazat
  5. great photos!
    maybe we can follow each other??:*)

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle tag mám moc ráda.S tím snem a pivem to máme stejné :D:

    OdpovědětVymazat
  7. Niky jsi tak nádherná, až z toho přechází zrak :))! mockrát děkuji za návštěvu blogu a doufám, že zase brzy naviděnou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji všem za komentáře! :)
      A Andie tobě též, a děkuji za lichotku :) Moc mě potěšila a jestli jsi byla teď momentálně na blogu, tak se nelekej, zkouším si změnit design blogu, ale nějak se mi nevede.:/ Určitě brzy.:))

      Vymazat
  8. sweety you look amazing;)
    maybe we can follow each other? www.sandicious.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Nice knowing you, what you like and don't like. You are so pretty.
    Mind following one another on Gfc G+ and bloglovin? I will def follow back. Thanks.
    http://rock4less.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  10. I am following your lovely blog via GFC.
    Kisses....

    OdpovědětVymazat
  11. Jééé ty máš ráda aloe vera :) Můj přítel to taky miluje :)

    OdpovědětVymazat
  12. Super nápad! Nechala jsem se inspirovat a zítra publikuju :)

    OdpovědětVymazat
  13. Honey, you are such a beauty. Nice blog, too! #stunner
    All the best from lovely Berlin,

    Jana & Vanessa
    #midnightcouture

    OdpovědětVymazat
  14. Tento tag je taký perfektný, že vždy keď ho vidím musím čítať:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥