Yes or No ? ''FAKETATTOOS''


Zdravím slečny, konečně je tu pátek a já jsem tu jen s informačním krátkým článkem, jelikož jsem doma jen na skok. O víkendu bude moje aktivita nulová, protože bez práce nejsou koláče! No tak k věci, zajímal by mě Váš názor na Fake tattoos, která provozuje tato stránka http://www.faketattoos.se/ . Máte s tímto fake tattoos zkušenosti? Nebo snad tuto věc vlastníte, toužíte po ní, nebo by jste si to nikdy na sebe nedaly? Budu moc ráda, když se mi klidně do komentářů rozepíšete, chci být seznámena se všemi názory. :) Prozatím děkuji a přeji krásný víkend.



Uvítaly by jste tuto rubriku na mém blogu ? 


4 komentáře

  1. Ja som mala tetovačku presne z tejto stránky a bola som spokojná :) Vydržala mi dosť dlho a je to super vec ak človek váha či si dať niečo naozaj vytetovať alebo nie, či by mu to pristalo a či by si nato zvykol :)

    LipstickJungle

    OdpovědětVymazat
  2. Poznám tu stránku, uvažovala som nad kúpou, ale nakoniec som investovala do niečoho dôležitejšieho :)

    OdpovědětVymazat
  3. měním dost rychle názory, tak myslím, že tohle by u mě mohlo fungovat :)
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Another magnificent post! Great read! And I love to come back!

    Regards,
    Katherine Unique


    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥