#4TOP Říjen


Ahoj holky,
tenhle měsíc byl velmi zvláštní, takový dalo by se říct nabytý, pořád bylo něco dělat a tak rychle utekl. To je sice moc pěkný, ale pomalu a jistě nastává období, které nemám ráda vůbec. Mrholení, mlha, mokré listí po zemi alá klouzačka pro mé boty  - vítej podzime! Ačkoliv bylo v posledních dnech nádherně, dnes to tam už moc nádherně nevypadá. Poslední dobou jsem vůbec neměla čas na blog, zanedbávala jsem ho jen jak to šlo, tak doufám, že to vše postupně napravím! :) Co bych chtěla podotknout je moje změna designu, má nová úvodka.. Co na ní říkáte? Hrůza nebo Skvělý? Nebo mám raději nad touhle zapomenout a vytvářet novou? Prosim, Vaše názory mě zajímaj. :)



Tak už se dostávám k tomu, o čem vlastně tento článek je. #4TOP Říjen ... Jasně že, je to 4 výrobků, které jsem si v tomto měsíci moc oblíbila, pomalu je konec měsíce tak si myslím, že tento článek žádnou škodu neudělá, všechny mám prvně a už je nikdy nedám z ruky! Tak - jdeme si je představit..




#1 Výživný olej pro vlasy vystavené horku.
Ačkoliv si poslední dobou moc vlasy nežehlím, jen ofinu, nechávám si své přírodní vlnité, jelikož mě nebaví mým vlasům pořád ubližovat ustavičným žehlením. Zvykla jsem si na své vlnité a cítím se v nich dokonce mnohem lépe než v rovných.
Tento olej nejen, že tě ochrání před horkem až 230°C což je opravdu skvělé, ale pomůže ti i k rychlejšímu usušení vlasů a poté se dají krásně rozčesat. Mé vlasy vypadají po aplikaci zdravé, hebké, lesklé a hydratované. Myslím si, že tohle je pro vlasy hotový sen! 
Balení je 150ml a sehnala jsem ho v drogerii DM za 179,- . Rozhodně se vyplatí investovat, stačí jedno pumpnutí na celé vlasy, takže balení vydrží opravdu dlouho.




#2 L'ORÉAL Sublime Soft Skin Perfection - Micelární Voda 3 v 1
I ke mě se dostala informace, že tato micelárka je lepší než slavná Bioderma Sensibio.... Jo, je tomu tak. Chtěla jsem si to vyzkoušet na vlastní kůži a tak jsem neváhala v koupi. Má krásné balení, je hlavně skladná, takže se mi vejde i do minikabelky. Micelárka odličuje make-up, čistí pleť a zdokonaluje ji. Po prvním vyčištěním, jsem byla opravdu ohromena, měla jsem na tváři příjemný pocit a hladký na dotek. Je ideální na suchou a citlivou pleť, což je pro mě jak dělané a dokáže zklidnit pleť a vytonizovat ji. Je hypoalergenní a bez alkoholu. 
Balení je 200ml a sehnala jsem jí v DM v akci za 99,- , normální cena kolem 115,- což pořád není vůbec drahé za tenhle zázrak, který je lepší jak Bioderma..



#3 Dermacol Matt Control - Zmatňující MAKE-UP
Tento make-up slibuje matnou pleť po dobu 18h. Někdo si možná řekne, že ta doba je krátká, že existují make-upy s 24h..Pár už jsem jich vlastnila a nikdy tomu tak nebylo. Takže mi to vůbec nevadí. Tenhle je skvělý v tom, že dokonale snižuje viditelnost pórů i sem tam nějakou tu mimickou vrásku. Krásně sjednotí tón pleti a zajistí hydrataci. Krycí schopnosti má střední a při aplikaci na tvář mě doprovází příjemná pudrová vůně, kterou cítím ještě hodinku potom. Dnes se bohužel ale nedočkáte jak doopravdy vypadá, to si budete muset ještě počkat, připravuji totiž MAKE-UP INSPIRATION, kde vše uvidíte.
Make-up se nachází ve skleněné flakonce s obsahem 30 ml, seženete za 239,-



#4 Dermacol lehký fixační pudr
Tenhle mi udělal asi největší radost. Fixační pudr hezky zafixovat make-up Control, to on zvládá! On je takový šikulka, že klidně zvládne zafixovat i ostatní od jiné značky. A pleť je po tom krásně v sjednoceném tónu a příjemně hladká a hebká, taková semišová :D A vzhled tváře je přirozený. Make-up je ideálně chráněn proti doteku a nevysušuje. Součástí balení je labutěnka a štěteček pro snadnou aplikaci. Jsou dva typy odstínu - NATURAL a LIGHT. Vlastním NATURAL, ten je o krapet tmavší než light.Balení je 13g, za cenu 229,-


Dnešní článek je u konce. Velmi by mě zajímaly Vaše názory na novou úvodku a na tyto zmíněné produkty. Vlastníte některé z nich?

Krásný den a užívejte si podzimní prázdniny.

23 komentářů

  1. Úvodka se mi líbí :) jinak ten make-up mam taky a je fakt super! :) na pudr a micelarku jsi me naladila))

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se úvodní fotka taky moc líbí, micelárku dostala sestra tak ji asi vyzkouším a jinak věci od dermacolu jsou fajn! :)

    OdpovědětVymazat
  3. úvodka je super a popřemýšlím nad tím olejem :)

    OdpovědětVymazat
  4. úvodná foto je krásna! :)

    páči sa mi tvoj blog a chcela by som sa ťa spýtať, či by sme sa navzájom "nelinkli" na blogoch :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ďakujem ti za krásny komentár na mojom blogu :) Tvoj blog sa mi tiež veľmi páči a pridávam sa k tvojim čitateľom.
    Úvodná fotka je super, určite ju nechaj tak ako je. No a nad tým olejom by som mala popremýšľať, moje vlasy niečo podobné nutne potrebujú ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Lorealka je opravdu fajn, jako jedna z mála dokáže konkurovat Biodermě :) no a jinak ten pudr od Dermacolu nenávidím a trošku nechápu, co na něm všichni vídí. Ale aspoň je tu krásně vidět, jak je to individuální... :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  7. Great post! We will follow you, If you want, let´s follow us, xoxo thanks :) our blog : http://nudegravity.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Great post! Maybe we can follow each other? I follow you :)

    OdpovědětVymazat
  9. u nas bolo tiez az dodnes pekne teplo ale dnes sa ochladilo, ja hovorim, ze super tepla uz bolo dost :)

    Inak pozyvam na moje 4 vyrocie blogu a giveaway o GUCCI RUSH 75ML! tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  10. Změna designu se mi líbí. :)

    A ty výrobky neznám ani jeden, ale vypadají dobře. Ten fixační pudr mě zaujal nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  11. Followed back :)

    Don't forget to take part in my International Giveaway Sponsored by Born Pretty Store :)
    http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/10/born-pretty-stores-30-voucher-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  12. ďakujem si zlatá :) pohnojila :D :D robila som s tými vlasmi len to o čom som písala v článku a úprimne ti poviem že som sama veľmi už neverila že sa mi podarí takú dĺžku dosiahnuť, ale trpezlivosť sa celkom vyplatila :)

    OdpovědětVymazat
  13. design je super, jinak měla jsem ten makeup, ale vůbec mi nevyhovoval, hrozně mi zvýrazňoval šupinky na nose:(

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  14. super článok! Máš naozaj krásny blog! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuji za tipy! Ten pudr se mi líbí, ale já potřebuji lepší balení, se zrcátkem :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  16. precioso post y ya estoy por aqui siguiendote espero tu tambien me sigas besoss
    http://dolcevirginia.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  17. No ja som ešte ani jeden z týchto výrobkov neskúšala, aj keď ten púder ... hmmmm :).

    Julie's blog

    OdpovědětVymazat
  18. Just found this blog. Really informative!
    And you're pretty as well. Mind to follow each other?
    Let me know. :)

    http://tasiawijayanti.blogspot.com/
    xx

    OdpovědětVymazat
  19. ta micerálka vypadá úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Olej ozkouším, moje vlasy jsou hodně zničené:((

    OdpovědětVymazat
  21. No tak s tou micelárkou máš pravdu. Ja už si idem kupovať druhé balenie :).

    Julie's blog

    OdpovědětVymazat
  22. Mi se moc líbí ten olej a pudr taky zbožňuju :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! ♥