4. 10. 2013

- Make-up -

Zdravím děvčata, jsem tu jen na skok, jelikož za pár minut odjíždím k drahému♥, ale i tak jsem na Vás myslela a přišla jsem se pochlubit. Pořád přemýšlím nad dobrým make-upem nebo ''bíbíčkem'', ale stále si nevím rady. Dnes jsem měla chvíli, proto jsem zalítla do DM drogerie, kde jsem skoro 3/4 hodiny strávila vybíráním make-upu. Nejvíce mě zaujal pěnový, který mě ohromil i svým balením! A šup a už byl v košíčku. Mám ho prvně, nemám ho ani rozbalený ani otestovaný, ale už se těším, až poznám jaký doopravdy je, co se skrývá za tou pěnou.:)) Doufám, že né katastrofa!!! Mějte krásný víkend. 
P.S. Kdo tento make-up vlastní, či má s ním nějaké zkušenosti, jak špatné tak i ty dobré, budu ráda, když se mi s nimi pochlubíte dolů do komentářů.

8 komentářů:

  1. Není teď o v nějakých slevách velkých? Mně se zdá že jsem o něj taky pohledem zavadila, ale měla jsem raději toho jeho předchůdce :(.

    OdpovědětVymazat
  2. Užij si to s drahým. Já mám svého pro změnu u nás :D:) S make upem zkušenost nemám, ale myslím, že jsem na něj četla dobré recenze :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem taky měla radši jeho předchůdce... :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Interesting product ;)

    barbarellamaquillarte.blogspot.mx

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně s tímto make-upem zkušenost nemám, ale měla jsem jeho starší verzi a dle mého názoru byl super, jen možná trošku zacpával póry.
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  6. S tímto make-upem zkušenost mám, Niky...akorát pro mou pleť se nehodí. Mám ji hodně zjizvenou, takže musím používat hutný a krycí. Tento je lehoučký a hezky sjednocuje pleť, ale nijak zvlášť nekryje.

    OdpovědětVymazat
  7. Pěnový make-up jsem ještě neměla, ale v budoucnu zvědavost asi zvítězí a někdy si ho koupím..;)

    http://kate-fashion.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Zkušenosti bohužel nemám, ale už jsem ho v drogerie taky okoukávala, vypadá moc pěkně. :) Snad budeš spokojená. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥