5. 10. 2013

- Potřebuji poradit -

Ano, je tomu tak, potřebuji radu, jelikož jsem v nesnázích a absolutně nevím od jaké řady si vybrat šampon a kondicioner. Jelikož s těmito produkty nemám žádné zkušenosti, věřím, že se někdo najde, kdo je bude mít a pomůže mi mé dilema rozlousknout. Rozhoduji se mezi těmihle:

Od řady Ultimate OIL ELIXIR mám už to sérum, které jsem v předpředchozím článku zmiňovala, tak jsem přemýšlela, jestli by nebylo zase lepší dokoupit věci k té řadě.
Řadu Ulitame VOLUME, proč o ní vlastně přemýšlím? Zaujal mě tam ten objem, ale potřebovala bych vědět, zda ten výsledek toho objemu tam je. Potřebovala bych něco takového, jelikož když si vlasy vyžehlím, mám je dost splihlé a bez objemu.
Řada Ultimate REPAIR, už jsem měla od této řady to sérum a to mi moc vyhovovalo!

MOJE VLASY? - Upřímně je nemám ráda! Mám je zničené od žehlení a foukání, vše tohle se snažím omezit na minimum, ale zas tak zničené je nemám, znám i horší o dost a to s tím nic prostě nedělají. Sem tam nějaký ten koneček se mi třepí a láme, konečky mám sušší a celkově mám vlasy jemné DOST!. Moje vlasy jsou vlnité a nepoddajné.

Tak jsem Vám snad pomohla i tím, když jsem Vám tu napsala, jaké vlasy vlastně mám :D
Budu ráda za každý komentář a pomoc! Případně odkazy na recenze o zmiňovaných řadách! Mockrát děkuji.

21 komentářů:

  1. jen zadny gliskur a loreal professional. vyhozene penize. zajdi si do kadernictvi. maji znacky, ktere delaji vazne zazraky.

    blog she.is.the.one

    OdpovědětVymazat
  2. tak to máme asi veľmi podobné vlásky :) ale taktiež by som ti moc nedoporučila ten gliss kur, ja som ich kedysi mala síce rada ale zbytočne mi vlasy zaťažovali.. konkrétne som mala aj ten zlatý šampón z radu ultimate oil elixir, hneď po umytí boli vlasy v pohode ale na druhý deň úplne nepoužiteľné a mastné.. tiež by som nezatracovala ani loreal professional, niektoré veci majú výborné vyskúšaj radšej niečo z toho alebo od iných profi značiek investícia sa ti určite vráti v podobe pekných vláskov.. hlavne obmedziť fénovanie, žehlenie a používať rôzne zábaly, masky, oleje :)
    eR.Ka.

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych šla do Kérastase nebo do Vichy...ale zkus si sehnat někde první vzorečky ať si nekupuješ něco co ti pak nesedne :(. Jinak hlavně ne řady na objem ty by ti ty vlasy jen zbytečně ještě víc vysušily než by ti pomohly.

    OdpovědětVymazat
  4. Tiez sa pridavam k nazorom nado mnou, asi by som radsej zainvestovala do inej znacky. Ale ak z drogerie, mna napriklad minule velmi milo prekvapila rada od Aussie. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tvoje vlasy su asi take ako moje až nato že ja mam vlasy poddajne ... tým myslím že sa dajú dobre vyžehliť, natočiť

    Gliskur som neskúšala ale mne najviac pomáha vlasová starostlivot na suché, poškodené vlasy ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Také bych šla upřímně do jiné značky.. :)

    OdpovědětVymazat
  7. ostrihať končeky a dopriať si pri každom umyti vlasov dobrú masku na vlasy(aussie 3 minutes miracle) a šampon bez silikonov(balea) :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mám podobné vlasy, ještě k tomu ale hodně krepaté. Určitě nejdříve ostříhej konečky a jinak bych šla do jiné značky, Gliss Kur mi moc nevyhovoval, ale teď jsem hodně spokojená s Dove pro zničené vlasy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo Dove s tím jsem taky spokojena :))

      Vymazat
  9. Možná bych se rozhodovala podle toho, jestli jsi spokojená s tím sérem. ;) Jestli třeba nevyzkoušet jinou značku apod. ;) Asi jsem ti moc neporadila, ale víš jak... pokud jsi spokojená se sérem, tak bych koupila stejnou řadu. Pokud ne, vyzkoušet jinou značku.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak s touhle značkou nemáme zkušenost, takže bohužel asi nepomůžeme:). Ale moc děkujeme za milý komentář na blogu a stáváme se pravidelnými čtenářkami na bloggeru i instagramu. Měj se krásně!
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Proč zrovna gliss kur? Nevadí mi, vyzkoušela jsem celou tu černou sadu, ale přijde mi to spíše jako řada, která neublíží, ale ani která nedělá zázraky. Zkoušela jsi třeba Dove? S ním jsem strašně spokojená a ted má novou ještě lepší sadu :))

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, nominovala jsem Tě na Liebster Award: veronikyzivot.blogspot.cz/2013/10/liebster-award.html : )

    OdpovědětVymazat
  13. great post!let’s follow each other on gfc&bloglovin?
    flw me and tell where u’ve followed me!

    OdpovědětVymazat
  14. tak nejlepsi sampony, co jsem kdy pouzivala jsou primo z kadernickych studii, ale daji se koupit i online jedna se o Joico a Redken, jsou tedy docela drahe,ale opravdu hodne dobre.... mam hodne barvene vlasy, takze se musim o ne starat, nechala jsem si stahnout barvu asi o 3-4 odstiny :)))))
    prijd se mrknout i ke me budu rada :)

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  15. lovely bog <3

    Lets follow each other in GFC, Bloglovin and FB :)

    Kindly let me know where all you are following and I will return the favor :D

    OdpovědětVymazat
  16. Lovely site - great product highlights :)

    OdpovědětVymazat
  17. Thanks for your sweet comment and your follow! I'm following you back! :)
    http://smelllikestyle.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  18. this are really good products! I use them too..

    thx dear for visiting my blog, happy you liked it, I love yours too, so I follow youu too
    keep in touch
    http://angeliqueprefers.blogspot.gr/2013/10/best-of-fashionweek.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  19. Já bych jen podotkla, že pokud máš sušší vlasy bez lesku, produkty na objem způsobí, že budou vypadat ještě hůř, protože otevírají vlas a ten ještě více ztrácí lesk a zdravý vzhled :-) Tedy vlastně :-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥