- Regenerační péče na vlasy -

Jelikož moje vlasy neustále namáhám, tak jsem si pořídila regenerační péči na vlasy od YR, do třetice mi chybí kondicionér, ten momentálně měli v butiku vyprodaný tak jsem měla smolíka. Byla jsem z toho moc nadšená, jelikož mě uchvátily obaly a ta vůně jojobového oleje, hned jsem je měla v kabelce a šup domů na umytí vlásků. Před použitím šamponu, se nejdříve aplikuje regenerační olej, které má luxusně provedené balení, no a pak se pokračuje tak jak to všichni moc dobře znají. Nyní Vám výrobky přiblížím v následujícím textu.

REGENERAČNÍ ŠAMPON NA POŠKOZENÉ VLASY
Verdikt výrobce = Dodejte vitalitu a přirozenou krásu suchým vlasům. Šampon vyhlazuje, vyživuje a chrání vlasové vlákno. Vlasy jsou pevné, pružné, zářivé a hebké na dotek.
Můj verdikt = Tak při nákupu jsem byla taková maniačka, že jsem si místo jednoho balení rovnou pořídila dvě. Yves Rocheru jsem natolik důvěřovala a on mě asi za to na oplátku potrestal, protože absolutně tento šampon u mě ztroskotal. Konzistence šamponu je převážně hustá a bílá a špatně pění, dá mi práci ho pořádně rozpěnit a takovýhle zdržovačky mě nebaví. Parfemace je naopak velmi krásná, ale k čemu mi je parfemace s touhle nespokojeností? Zdá se mi, že ani pořádně neumyje vlas ani vlasovou pokožku. Vlasy když mi poté uschnout, tak jsou hrozné a vůbec s nimi nemohu udělat. Já bych snad ani tento šampon nikomu nedoporučila, avšak jestli toto někdo čte a je vlastníkem a zcela mu vyhovuje, tak závidím - taky ono každému sedne něco jiného. :) 




Naopak kdo si u mě udělal hezký obrázek a rozveselil mě od předchozí katastrofy je regenerační olej. 



REGENERAČNÍ OLEJ NA POŠKOZENÉ VLASY
Verdikt výrobce = Na suché a kadeřavé vlasy, bez silikonu, parabenu a barviv. Koncentrát vyživujících olejů, přináší vlasům odolnost, intenzivní výživu a lesk. Aplikujte na konečky vlasů před použitím šamponu. Nechte působit 10 minut.
Můj verdikt = Musím velmi pochválit balení, olej se nachází v plastové, hezky tvarované lahvičce. Konzistence je dosti tekutá a stačí opravdu třeba 5 kapek oleje nanést na jednu polovinu vlasů, a dalších 5 na tu druhou, už ho mám poměrně dlouho a opravdu je s ním malá spotřeba, používám před každým mytím a hladinka je na začátku etikety. Do konečků vlasů se úžasně vsákne a při čekání na uplynulou dobu mě doprovází příjemná vůně, která je cítit i po umytí. Vlasy se pak dají krásně rozčesat, samozřejmě, když si nemyji tím šamponem :/ Jsem s ním naprosto spokojená.:)


A JAK JSTE SPOKOJENY VY S TĚMITO VÝROBKY?



11 komentářů

  1. Regenerační olej mám doma zrecenzovaný už před straaašně dlouhatánskou dobou, a vyhovuje mi do dnes :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten olej vyzera velmi fajn, ale snazim sa zredukovat pocet "zbytocnosti" v kupelni, preto ked si chcem regenerovat vlasy, snazim sa to urobit z ingrediencii, ktore mam doma, cize si napr. spravim masku z olivoveho oleja :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten olej vyzera velmi fajn, ale snazim sa zredukovat pocet "zbytocnosti" v kupelni, preto ked si chcem regenerovat vlasy, snazim sa to urobit z ingrediencii, ktore mam doma, cize si napr. spravim masku z olivoveho oleja :)

    OdpovědětVymazat
  4. Great post and nice products! I'm happy to be your newest follower on GFC ,it would be great if you'd follow back :).I'll be waiting for you!
    http:/milenche22.blogspot.com
    Kisses, Mimi

    OdpovědětVymazat
  5. vyskúšam :)
    http://styl-in-my-live.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Tak já jsem zjistila, že nakonec šampóny Yves Rocher nesnesu.. Ale ta péče vypadá fajn :)

    OdpovědětVymazat
  7. I like Yves Rocher cosmetics !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥