26. 10. 2013

- Sexy pulp -

Už dlouho jsem si připravovala tenhle článek o téhle řasence. Asi Vám to přijde blbé, že se už po několikáté zmiňuji o značce yves-rocher, ale já jí mám prostě ráda. Tahle řasenka mě zaujala na první pohled svým flakonkem a ještě více svým kartáčkem. Upřímně jsem takovýhle tvar kartáčku nikdy nevlastnila tak jsem z toho měla radost a těšila jsme se na výsledek, co mi vlastně tato ''sexy pulp'' vykouzlí na řasách. 

Jsem s ní nad mírou spokojená. Je krásně černá, nic není co bych jí mohla vytknout. 
Maximální objem řas
Jedinečný kartáček perfektně nabarví řasu po řase. Jeho jemně zkosená vlákna obalí řasy po celé jejich délce. Řasy získávají objem a Váš pohled je absolutně okouzlující a nezapomenutelný. Textura obohacená o karnaubský vosk obalí a zahustí řasy, aniž by je zatížila. Řasy zůstávají pružné a zárověň husté a objemné.

Řasenka pro dokonalý objem řas Sexy Pulp
269,- místo 389,-


A JAKÝ MÁTE NÁZOR VY NA TUTO ŘASENKU? 

12 komentářů:

  1. Škoda, že nie je fotka odlíčených mihalníc, pre porovnanie. :/ Vyzerá krásne, tiež som takú kefku ešte nemala. Neviem, koľko máš vrstiev, ale tie riasy mi prídu troška zlepené, ale možno sa mi to len zdá :) Inak vyzerá že celkom pekne predlžuje a vytáča :) Možno sa po nej pozriem.

    OdpovědětVymazat
  2. jé, rozhodně vypadá úžasně! :) zrovna vybírám novou řasenku, tak se po téhle mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá super! A fotky s tímhle pozadím/podkladem působí fakt skvěle!!

    OdpovědětVymazat
  4. Niky na řasách ti vytvořila fakt super efekt :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na řasách (hlavně těch vrchních) vypadá pěkně. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Fíha, řasy jsou fakt superdlouhý, jen by mi asi vadilo, že jsou slepené...

    OdpovědětVymazat
  7. Hej ! Obserwujemy ?
    Jeżeli tak to zacznij ! Odwdzięczę się tym samym !!!
    Pozdrawiam !
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzerá zaujímavo. Ja som skôr na ohnuté typy riaseniek ako tvaru presýpacích hodín. Ale aj takú podobnú mám a nemám s ňou problémy :).

    Julie's blog

    OdpovědětVymazat
  9. túto špirálu mám tiež a som sňou spokojná...:) ako skoro zo všetkým od značky yves rocher :)))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Ten kartáček je zajímavý! :)

    OdpovědětVymazat
  11. vyzerá veľmi zaujímavo, krásne predlžuje mihalnice :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá mooc dobře :) Já si teď řasenky nekupuju, přijde mi, že mě zásobily beautyboxy :))

    A.
    Sororessa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše nádherné komentáře! ♥